یوتیوب

آموزش رفع مشکل محدودیت سنی یوتیوب به صورت گام به گام

5/5 - (1882 امتیاز)

چگونه محدودیت سنی یوتیوب را برداریم

یوتیوب یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های مجازی است که عملکرد و قوانین آن با سایر شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. یوتیوب پلتفرمی است که با فعالیت در آن می‌توان به روش‌های مستقیم و غیرمستقیم درآمد کسب کرد. بنابراین این اپلیکیشن در میان سنین مختلف محبوبیت دارد.

جهت افزایش اطلاعات در زمینه محدودیت سنی یوتیوب با ما همراه باشید. در حال حاضر افراد زیادی در سنین گوناگون در یوتیوب فعالیت دارند و این اپلیکیشن محدودیتی بابت ایجاد اکانت برای سنین گوناگون ندارد. از طرف دیگر روزانه ویدیوهای زیادی در یوتیوب منتشر می‌شود

که مضامین و موضوعات مختلفی دارند. بنابراین برخی از ویدیو‌هایی که در یوتیوب منتشر می‌شود، برای همه سنین مناسب نیستند و تماشای آن‌ها محدودیت سنی دارد. اما با بکارگیری برخی از روش‌ها می‌توان به راحتی محدودیت سنی یوتیوب را از میان برداشت و ویدیوهایی که محدودیت سنی دارند را نیز تماشا کرد.

ما در این مقاله به کاربردی‌ترین روش‌های برداشتن محدودیت سنی یوتیوب خواهیم پرداخت تا شما عزیزان بتوانید بدون هیچ مشکلی ویدیوهای مورد نظر خود در یوتیوب را تماشا کنید. سایت خرید فالوور اینستاگرام مرجعی معتبر و شناخته شده برای دریافت خدمات شبکه‌های مجازی مختلف است که می‌توان باکیفیت‌ترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت از این مجموعه دریافت کرد.

برداشتن محدودیت سنی یوتیوب

کاربرانی که برای اولین بار در یوتیوب ثبت نام می‌کنند و یا به اصطلاح اکانت خود را ایجاد می‌کنند، باید اطلاعات شخصی خود را نیز وارد کنند که مشخص کردن سن نیز یکی از الزامات ایجاد اکانت در یوتیوب است. کاربران یوتیوب رنج سنی خاصی ندارند و افراد مختلفی در سنین گوناگون در این پلتفرم فعالیت دارند.

اما در هنگام ساخت اکانت باید دقت کرد که سن خود را به درستی وارد کرد‌، زیرا در صورتی که کاربر یوتیوب سن خود را پایین‌تر از واقعیت تعیین کرده باشد، با محدودیت‌هایی برای تماشای برخی از ویدیوها مواجه خواهد شد. یعنی قادر به تماشای ویدیوهایی که محدودیت سنی دارند نخواهند بود.

به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال روش‌هایی برای برداشتن محدودیت سنی هستند تا بتوانند بدون هیچ مشکلی همه ویدیوهای یوتیوب را تماشا کنند. برای برداشتن محدودیت سنی روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان با یادگیری آن‌ها، مناسب‌ترین این روش‌ها را انتخاب کرد.

روش‌های برداشتن محدودیت یوتیوب

اگر شما هم با مشکل محدودیت سنی برای تماشای برخی از ویدیوهای یوتیوب مواجه شده‌اید، در این قسمت با ما همراه باشید تا بهترین روش‌های برطرف کردن این مشکل را به شما آموزش دهیم. با به کارگیری این روش‌ها می‌توان انواع ویدیوهای یوتیوب را بدون مشکل محدودیت سنی تماشا کرد و این قانون یوتیوب را دور زد. در ادامه به بهترین روش‌های برداشتن محدودیت سنی و بررسی آن‌ها پرداخته‌ایم.

روش‌های برداشتن محدودیت یوتیوب

•     تغییر سن در حساب کاربری

همانطور که گفته شد، یکی از دلایل مواجه شدن با محدودیت سنی در یوتیوب و عدم امکان تماشای برخی از ویدیوها، پایین بودن سنی است که در هنگام ساخت اکانت یوتیوب مشخص شده است. برای برداشتن محدودیت سنی به این روش باید مراحل زیر را طی کرد.

  1. ابتدا باید فیلترشکن را روشن نمود و وارد اپلیکیشن یوتیوب شد.
  2. در مرحله بعد باید بر روی حساب کاربری کلیک نمود و سپس مدیریت حساب را انتخاب کرد.
  3. سپس باید بر روی گزینه اطلاعات شخصی کلیک نمود و به بخش تاریخ تولد وارد شد‌.
  4. در این قسمت باید سن را بیشتر کرد تا محدودیت‌ سنی برداشته شود.

•     تغییر آی پی (IP)

یکی دیگر از روش‌های کاربردی برای برداشتن محدودیت سنی یوتیوب تغییر آی پی است. برای برداشتن محدودیت سنی به این روش باید مراحل زیر را طی کرد.

  1. ابتدا باید آی پی را از سرویس تغییر دهنده تغییر داد.
  2. سپس باید سایت http://tubeunblock.org/ را در قسمت جستجوی سایت سرچ کرد.
  3. در مرحله باید باید گزینه Remove Client-Side Scripts (Javascript، VBScript، etc)را غیر فعال نمود و گزینه Surf را انتخاب کرد.
  4. سپس باید نام ویدیو را وارد کرده و آن را جستجو کرد و بر روی enter کلیک نمود تا تا ویدیو بدون محدودیت پخش شود.

•    اضافه کردن کلمه NSFW

برای مشاهده ویدیو‌هایی که محدودیت دارند، می‌توان با اضافه کردن کلمه NSFW به راحتی این محدودیت‌ها را از میان برداشت. برای برداشتن محدودیت سنی یوتیوب به این روش نیز باید مراحل زیر را طی کرد‌.

  1. ابتدا باید صفحه ویدیو یوتیوب موردنظر را باز کرد و سپس آدرس URL آن را انتخاب نمود.
  2. ابتدای این آدرس‌ها با فرمت www.youtube.com است که باید برای برداشتن محدودیت سنی، کلمه NSFW را بعد از. www وارد کرد.
  3. بنابراین فرمت جدید این آدرس به صورت www.nsfwyoutube.com می‌شود.

•    اضافه کردن کلمه repeat

این کلمه نیز مانند کلمه NSFW، محدودیت سنی را برمی‌دارد. البته محل قرار‌گیری کلمه repeat با محلی که کلمه NSFW قرار می‌گیرد متفاوت است. برای برداشتن محدودیت یوتیوب با افزودن کلمه repeat باید مراحل زیر را طی نمود.

  1. در وهله اول باید نام ویدیو موردنظر خود را در قسمت سرچ گوگل، سرچ نمود.
  2. بعد از این که صفحه ویدیو باز شد باید آدرس URL ویدیو را انتخاب نمود.
  3. سپس باید کلمه repeat را بعد از کلمه youtube وارد کرد. بنابراین ابتدای فرمت ویدیو که www.youtube.com است به www.youtuberepeat.com تغییر پیدا می‌کند.
  4. در مرحله آخر باید دکمه enter را انتخاب کرد تا ویدیو به سایت دیگری انتقال پیدا کرده و بدون محدودیت سنی بتوان آن را مشاهده نمود.

•     تغییر آدرس

تغییر آدرس نیز یکی دیگر از روش‌های برداشتن محدودیت سنی است. در این روش نیز باید با استفاده از تغییر کد URL، محدودیت سنی یوتیوب را برطرف نمود. برای برداشتن محدودیت سنی با روش تغییر آدرس باید مراحل زیر را طی کرد.

  1. در این روش نیز مانند روش‌های قبل باید ابتدا نام ویدیو را در گوگل جستجو کرد.
  2. سپس بعد از باز شدن ویدیو، آدرس URL آن را انتخاب نمود.
  3. در فرمت ویدیوها، عبارتی با عنوان watch؟v= وجود دارد که باید آن را حذف نمود و عبارت embed/ را جایگزین آن کرد.
  4. سپس باید کلید enter را انتخاب کرده تا ویدیو پخش شود.

نتیجه‌گیری

یوتیوب یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی است که کاربران زیادی از سنین مختلف دارد. همچنین روزانه ویدیوهای زیادی با موضوعات متعدد در یوتیوب به اشتراک گذاشته می‌شود که برخی از این ویدیوها برای همه سنین مناسب نیستند. بنابراین ویدیوهایی که موضوعاتی مناسب با همه سنین ندارند، پخش نمی‌شوند

و محدودیت سنی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. هنگامی که فردی در یوتیوب اکانت و حساب کاربری ایجاد می‌کند، باید سن خود را نیز وارد کند. بنابراین درصورتی که در زمان ساخت اکانت سنین پایین مشخص شود، تماشای برخی از ویدیوهای یوتیوب با محدودیت ۶مراه خواهد شد‌.

اما روش‌های مختلفی برای دور زدن این مشکل وجود دارد که برخی از این روش‌ها عبارتنداز، تغییر سن در حساب کاربری، اضافه کردن کلمه NSFW، اضافه کردن کلمه repeat، تغییر آی پی، تغییر آدرس و غیره. با بکارگیری این روش‌های ساده و کاربردی می‌توان بدون محدودیت، همه ویدیوهای یوتیوب را مشاهده کرد.

همچنین کاربران می‌توانند به منظور دریافت خدمات شبکه‌های مجازی مختلف، باکیفیت‌ترین این خدمات را از سایت خرید فالوور اینستاگرام دریافت کنند. در نهایت سخن شما عزیزان میتوانید حهت خرید سابسکرایب یوتیوب به سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید.

سوالات متداول در زمینه برداشتن محدودیت سنی یوتیوب

محدودیت سنی در یوتیوب چیست؟

برخی از ویدیوهای یوتیوب دارای محتوا و موضوعاتی هستند که تماشای آن‌ها برای همه سنین مناسب نیست و برای همه افراد پخش نمی‌شوند و به اصطلاح این ویدیوها محدودیت سنی دارند.

آیا ویدیوهایی که در یوتیوب محدودیت سنی دارند را می‌توان تماشا کرد؟

بله، روش‌های مختلفی برای دور زدن محدودیت سنی یوتیوب و تماشای این نوع ویدیوها وجود دارد.

چه روش‌هایی برای برداشتن محدودیت سنی یوتیوب وجود دارد؟

برخی از این روش‌ها عبارتنداز، برداشتن محدودیت سنی یوتیوب با تغییر سن در حساب کاربری، اضافه کردن کلمه NSFW، اضافه کردن کلمه repeat، تغییر آی پی، تغییر آدرس و غیره.

برا تغییر سن در حساب کاربری یوتیوب باید به کدام قسمت مراجعه نمود؟

برای تغییر سن در یوتیوب باید بعد از وارد شدن به حساب کاربری، گزینه مدیریت حساب را انتخاب نمود و سپس به قسمت اطلاعات شخصی کلیک نمود و تاریخ تولد خود را تغییر دارد.

چه روشی برای برداشتن محدودیت سنی برای همه ویدیوهای یوتیوب و به صورت دائمی است؟

با تغییر و افزایش سن در حساب کاربری یوتیوب، می‌توان همه ویدیوهای یوتیوب را بدون مواجه شدن با مشکل محدودیت سنی تماشا نمود.

در روش برداشتن محدودیت سنی یوتیوب با کلمه repeat، این کلمه باید در کدام قسمت قرار گیرد؟

برای برداشتن محدودیت سنی یوتیوب به این روش باید کلمه repeat را بعد از کلمه youtube وارد کرد.

برای مواجه نشدن با مشکل محدودیت سنی، باید سن خود را در حساب کاربری یوتیوب، چه سنی انتخاب کرد؟

محدودیت سنی برای ویدیوهای مختلف متفاوت است اما بهتر است که سنین بالای 18 سال را انتخاب کرد.

برای برداشتن این مشکل به روش استفاده از کلمه NSFW، باید چه مراحلی را طی کرد؟

برای برداشتن محدودیت سنی یوتیوب به این روش باید ابتدا نام ویدیو موردنظر خود را در گوگل، سرچ نمود. بعد از این که صفحه ویدیو باز شد باید آدرس URL ویدیو را انتخاب نمود. سپس باید کلمه repeat را بعد از کلمه youtube وارد کرد.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا