یوتیوب

آموزش چند راهکار عملی برای افزایش ترافیک ویدیو های یوتیوب

5/5 - (1 امتیاز)

چند راهکار عملی برای افزایش ترافیک ویدیو های یوتیوب

افزایش ترافیک ویدئوهای یوتیوب، یکی از راهکارهای عملی و پر چالش برای صاحبان کسب و کارهای آنلاین است. قابلیت اصلی پلتفرم یوتیوب، به اشتراک گذاری ویدیوی های کاربران است و اگر این ویدیو در حیطه کسب و کار کاربر باشد، به فروش محصول، کمک بسیار زیادی می کند؛ بنابراین باید تعداد بازدید از ویدیوها را بالا ببرید در غیر این صورت انگیزه ادامه دادن نخواهید داشت. در این مقاله از سایت دیجی فالوور، به ارائه چندین راهکار جهت افزایش ترافیک ویدئوهای یوتیوب خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

راهکار عملی برای افزایش ترافیک ویدیو های یوتیوب

عناوین مهم در این مقاله:

راهکار عملی برای افزایش ترافیک ویدیو های یوتیوب 1

انتشار ویدیو چندین بار در هفته

برای اینکه بتوانید ترافیک ویدیوهای کانال خود را افزایش دهید، باید چندین بار در هفته ویدیو در کانال خود منتشر کنید. مخاطبان برای دنبال کردن کانال شما اشتیاق دیدن ویدیوهای جدید را دارند. بنابراین، اگر ویدیوها مورد پسند مخاطبان واقع شوند، تعداد بازدید از فیلم و زمانی که صرف مشاهده ویدیو می کنند، بیشتر خواهد شد.

تولید ویدیوهای کوتاه و با مفهوم صریح

از نظر کاربران، تولید فیلم های کوتاه و صریح، نسبت به فیلم های طولانی بسیار جذاب تر است. باید فیلم هایی که تولید می کنید، در زمان مشخص شده و ساعت های از پیش تعیین شده منتشر شوند، تا مخاطبان با اشتیاق کانال شما را دنبال کنند. اگر صاحب کسب و کار بزرگی هستید، باید از یک تیم تدوین فیلم کمک بگیرید، یا در مورد آموزش های خانگی مکانی ثابت و با زمینه ای زیبا برای ضبط ویدیو در نظر داشته باشید. اینگونه می توانید محتوای زیبا و چشمگیری تولید کنید و تعداد بازدید از فیلم های خود در یوتیوب را بالا ببرید.

نتیجه آموزش را در ابتدا به نمایش بگذارید

سعی کنید در ابتدای آموزش عکس پایان کار را به اشتراک بگذارید. کاربران با این روش می توانند نتیجه کار را مشاهده کنند و در صورت تمایل تا انتهای ویدیو را مشاهده کنند. با اینکار می توانید جزء ویدیوهای برتر باشید. همیشه ایده ای برای جذاب تر کردن ویدیوهای خود ارائه دهید. در آغاز فیلم، توجه کاربر را جلب کنید، تا مخاطب مشتاق پایان ویدیو باشد و تا انتها فیلم را مشاهده کند.

برای افزایش ترافیک ویدیو های یوتیوب  از عناوین کوتاه استفاده کنید

هر چه عنوانی که برای فیلم انتخاب می کنید، کوتاه و واضح تر باشد، کاربران بیشتری در یوتیوب جذب می کنید. استفاده از عناوین طولانی، فقط به از دست دادن مخاطبان منجر خواهد شد. اگر صاحب کسب و کاری هستید، از نام کوتاه و عکس ساده خود استفاده کنید تا هنگامی که نام شما به گوش می رسد، تصویر شما در ذهن مخاطب تجسم شود.

استفاده از ابزار End screens

در یوتیوب ابزاری بنام End screens طراحی شده است که به شما برای تبلیغات و تشویق مخاطبان به دیدن ویدیو در اسلاید بعدی، دریافت هدیه، ثبت نام در سایت و غیره می کند. شما باید در انتهای ویدیو خود، مخاطب را به این سایت ها راهنمایی کنید. با انجام این کار، مخاطبان کانال شما را ترک نخواهند کرد. با این قابلیت می توانید لوگوی کسب و کار خود را به نمایش بگذارید و به اصطلاح برند سازی کنید.

راهکار عملی برای افزایش ترافیک ویدیو های یوتیوب 2

حذف عوامل حواس پرتی

عواملی در ویدیوهای یوتیوب وجود دارند که باعث حواس پرتی کاربران می شود و باید از ایجاد این عوامل جلوگیری کنید. عوامل حواس پرتی عبارتند از: توقف طولانی مدت در ویدیو، استفاده از کلمات نامفهوم، حرکات اضافی بدن و غیره. این عوامل باعث ترک کانال شما و دیده نشدن ویدیو شما خواهد شد.

طراحی تصاویر کوچک جذاب

در کنار عنوان های هر ویدیو، تصویر کوچکی قرار دارد که هر چه این تصاویر جذاب تر باشند، اشتیاق بیشتری در مخاطب جهت مشاهده ویدیو ایجاد می کند. نکات مهم جهت انتخاب عکس کوچک به شرح زیر می باشد:

  • مرتبط با عنوان و محتوای ویدیو باشد
  • باعث ایجاد کنجکاوی در کاربران شود.
  • در ابعاد کوچک طراحی شود.
  • جزئیات، تصاویر و فونت، مرتبط با موضوع کسب و کار باشد
  • احساس مخاطب را برانگیزد.

امتحان کردن انواع تصاویر کوچک

ممکن است با رعایت تمام نکات مربوط به طراحی تصاویر کوچک، بازهم تصویر کوچک با کیفیتی نداشته باشد. باید به همراه ویدیو تصویر کوچک را آپلود کنید تا بتوانید ایرادات آن را برطرف کنید. اگر ایرادی در تصویر کوچک مشاهده کردید، می توانید ویرایش انجام دهید.  چندین بار این کار را تکرار کنید تا بهترین تصویر کوچک مرتبط با موضوع کسب و کار خود را طراحی کنید.

تولید ویدئوهای پرطرفدار در حوضه کار شما

با استفاده از بخش Analytics > Subscribers > YouTube Watch Page که در پلتفرم یوتیوب قرار دارد، ویدیو های پر طرفداری که در حیطه کار شما قرار دارد را پیدا کنید. با شناسایی محتوای ویدیوهای پر طرفدار، فیلم های عالی و پر بیننده ای را تولید کرده و منتظر انفجار بازدید باشید.

مدت زمان ویدیو را افزایش دهید

اپلیکیشن یوتیوب، بیشترین رتبه را به ویدیوهایی که مدت زمان بیشتری صرف مشاهده آن شده است ارائه می دهد. البته فیلم هایی که کوتاه تر هستند، بیشتر مورد پسند کاربران قرار می گیرد ولی افزایش زمان بازدید توسط مخاطبان، می تواند رتبه شما را افزایش دهد. در کنار افزایش تایم ویدیو باید به کیفیت آن نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

راهکار عملی برای افزایش ترافیک ویدیو های یوتیوب 3

برای افزایش ترافیک ویدیو های یوتیوب لایو در یوتیوب برگزاری کنید

یکی دیگر از قابلیت های یوتیوب، برگزاری لایو است. با انجام لایو، ارتباط مستقیم با کاربران خواهید داشت. اگر زمان کافی برای تدوین ویدیو ندارید؛ همچنین، مکان و زمان مناسبی برای برگزاری لایو در دسترس هست؛ این فرصت را از دست ندهید. سایت دیجی فالوور می تواند به شما کمک کند تا بتوانید در نظر کاربران بهترین دیده شوید.

برای افزایش ترافیک ویدیو های یوتیوب فیلم های مفید تولید کنید

با تدوین فیلم های مفید و پر محتوا، کاربران را به خود نزدیک تر کنید، تا بتوانند تعامل بیشتری با شما داشته باشند. ویدیوهایی که منجر به افزایش تعداد کاربران می شود، عبارتند از:

  • ویدیوهایی که بیشتر سرچ می شوند
  • ویدیوهایی که برای رفع نیاز مخاطبان ساخته شده است.
  • ویدیوهایی که مطالب مفید و آموزنده ای داشته باشند، بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند.

تدوین مجموعه ای از فیلم ها

اگر قصد دارید رتبه بیشتری در یوتیوب بگیرید، باید مجموعه ای از فیلم ها را تولید و تدوین کنید. این کار باعث ادامه دادن و بازگشت مجدد کاربر به کانال شما خواهد شد. فیلم هایی که به صورت تک قسمتی تولید می شوند، نمی تواند مانند فیلم های مجموعه ای بازدید بگیرند. اگر به دنبال افزایش تعداد بازدید هستید، حتما تولید فیلم های مجموعه ای را فراموش نکنید.

تعامل و همکاری با کاربران دیگر

همکاری کردن با سایر کاربران و کانال های مرتبط با موضوع کانال شما، می تواند قدم بزرگی برای رسیدن به هدف باشد. با اشتراک گذاری ویدیوهای یکدیگر، می توانید مخاطبان جدیدی پیدا کنید. نکات مهم در مورد همکاری با کاربران دیگر را در ادامه ذکر می کنیم:

  • کانال های متناسب با موضوع خود را پیدا و همکاری کنید.
  • با چندین کانال مختلف همکاری داشته باشید.
  • ویدیویی با همکاری مدیران دیگر کانال ها تولید کنید.

درج نام و لوگو در تصویر کوچک و ابزار Video Credits

برای اینکه بخواهید ویدیوهای خود را با کانال های دیگر به اشتراک بگذارید، باید نام خود را در عنوان ذکر کنید. همچنین لوگو را در تصویر کوچک قرار دهید تا شما را به خاطر بسپارند. می توانید هنگام ساخت ویدیو برای کانال های دیگر، از لوگوی آنها در تصویر کوچک استفاده کنید تا همکاری شما با کاربران بزرگ دیده شود. با استفاده از ابزار Video Credits، می توانید کانال های دیگر را اضافه کنید.

کلام آخر

در یوتیوب باید نکات لازم جهت افزایش ترافیک ویدیوها را رعایت کنید. افزایش ترافیک و بازدید از ویدیو یکی از چالش های بزرگ مدیران کانال ها است. تمام مواردی که در بالا ذکر شد، راهکارهای بسیار مفید و کارآمدی برای افزایش ترافیک ویدیوهای یوتیوب شماست

اما زما‌نبر هستند. اگر وقت کافی برای انجام این موارد را ندارید، پیشنهاد می کنیم به سایت دیجی فالوور مراجعه کنید. دیجی فالوور یکی از معتبر ترین سایت ها در حوزه فروش خدمات برنامه های اجتماعی همچون یوتیوب است.

شما از طریق این سایت می توانید خرید ویو یوتیوب، سابسکرایب، لایک، کامنت، واچ تایم و… را، با قیمتی مناسب و با کیفیتی عالی خریداری کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد افزایش ترافیک ویدئو در یوتیوب، می توانید با کارشناسان مجرب ما ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول افزایش ترافیک ویدیو های یوتیوب

آیا استفاده از کلمات کلیدی در عنوان یا در توضیحات ویدیو، می تواند در افزایش ترافیک تاثیر داشته باشد؟

بله استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و دقیق در عنوان و توضیحات ویدیو، می ‌تواند به افزایش ترافیک ویدیو کمک کند. این کار باعث می ‌شود که ویدیو شما در نتایج جستجو موتور های  گوگل، بینگ و یا یوتیوب بهتر دیده شود.

آیا اشتراک گذاری ویدیوها در شبکه های اجتماعی دیگر، می تواند به افزایش ترافیک یوتیوب کمک کند؟

بله. اشتراک‌ گذاری ویدیوها در شبکه ‌های اجتماعی دیگر، می‌ تواند به طرز چشمگیری به افزایش ترافیک یوتیوب کمک کند. با به اشتراک گذاشتن ویدیوهای خود در پلتفرم ‌های مختلف مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و لینکدین، شما می ‌توانید بیشترین دسترسی را به جمعی از کاربران بدهید.

ابزار Video Credits چیست؟

Video Credits ابزاری است که به شما کمک می ‌کند در ویدیوهای خود اعتبارات و اطلاعات اضافی را نمایش دهید. این اطلاعات می‌ تواند شامل نام هنرپیشه ‌ها، تهیه کننده‌ ها، موسیقی متن، موقعیت جغرافیایی و سایر اطلاعات مربوط به تولید ویدیو باشند.

ابزار End screens را از کجا پیدا کنیم؟

در قسمت تنظیمات و انتخاب گزینه سیاست ها و پیشنهادات یوتیوب، می توانید از این ابزار استفاده کنید.

آیا با استفاده از برچسب ها می توانیم ترافیک ویدیو یوتیوب را افزایش دهیم؟

برچسب ‌های مرتبط با موضوع و محتوای ویدیو را به طور دقیق اضافه کنید تا جستجوهای مرتبط بیشتری به ویدیو هدایت شود.

سرعت ویدیو یوتیوب چه تأثیری در ترافیک دارد؟

از فرمت ویدیویی با حجم و کیفیت بالا استفاده کنید، تا زمان بارگذاری و پخش ویدیو کاهش یابد.

چگونه با توضیح دادن در مورد ویدیو یوتیوب، ترافیک را بالا ببریم؟

توصیف دقیق و جذابی برای ویدیو خود ایجاد کنید. در توصیف، محتوای ویدئو، موارد پر جاذبه و اطلاعات مفید را مشخص کنید.

همکاری با سایر یوتیوبرها، چگونه می تواند به افزایش ترافیک ویدیو کمک کند؟

همکاری با سایر کاربران یوتیوب می تواند کانال شما را در معرض دید مخاطبان شان قرار دهد و احتمال جذب بینندگان جدید را افزایش دهد.

چند استراتژی تبلیغ موثر برای ویدیوهای YouTube چیست؟

اشتراک گذاری ویدیوهای خود در پلتفرم های رسانه های اجتماعی، جاسازی آنها در وبسایت یا وبلاگ خود و استفاده از بازاریابی ایمیلی، می تواند به تبلیغ ویدیوهای شما در یوتیوب کمک کند.

نقش جذاب تصاویر کوچک در افزایش ترافیک YouTube چیست؟

طراحی تصاویر کوچک جذاب، می تواند توجه بینندگان را به خود جلب کند و آنها را تشویق کند روی ویدیوی شما کلیک کنند.

اهمیت آپلود منظم و مداوم ویدیو در افزایش ترافیک یوتیوب چیست؟

آپلود منظم محتوای جدید به ایجاد مخاطب و حفظ علاقه بینندگان کمک می کند و شانس کسب ترافیک بیشتر را در طول زمان افزایش می دهد.

تبلیغات YouTube چگونه می تواند به افزایش ترافیک ویدیو کمک کند؟

تبلیغات YouTube می تواند به مخاطبان زیادی برسد و جمعیت شناسی خاصی را هدف قرار دهد، دید را افزایش داده و به طور بالقوه ترافیک بیشتری را به ویدیوهای شما هدایت می کند.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا