ترفند های اینستاگرامی

چگونه در اینستاگرام فالوور بیشتری داشته باشیم؟ آموزش 0 تا 100

5/5 - (1331 امتیاز)

چگونه در اینستاگرام فالوور بیشتری داشته باشیم؟

چگونه در اینستاگرام فالوور بیشتری داشته باشیم؟ اینستاگرام با میلیون ها کاربر خود، شاید تاثیرگذار ترین شبکه اجتماعی در جهان باشد. امروزه این شبکه به پلتفرمی برای کسب و کارها تبدیل شده و خیلی ها درآمدهای هنگفتی از آن به دست می آورند. شاید به جرات بتوان گفت موثرترین روش برای موفق بودن در اینستاگرام، داشتن تعداد زیاد فالوور است. حال سوالی که مطرح است، اینکه چگونه در اینستاگرام فالوور بیشتری داشته باشیم؟ در جواب به این سوال باید گفت که راه های متعددی وجود دارد که دانستن آنها می تواند به شما در این راه کمک کند. پس تا پایان با سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه ما باشید تا به شما ترفندهای افزایش فالوور را آموزش دهیم.

چگونه فالوور زیاد در اینستاگرام داشته باشیم؟ آموزش با راه های موثر

عناوین مهم در این مقاله:

اگر تصمیم گرفته اید از طریق اینستاگرام به موفقیت کاری برسید، نیاز است که یک سری مراحل را برای بیشتر دیده شدن و افزایش تعداد فالوور دنبال کنید؛ در زیر به روش های موثر در این مسیر پرداخته شده است:

چگونه فالوور زیاد در اینستاگرام داشته باشیم؟

1- به مردم دلیل بدهید که شما را دنبال کنند

به جای این که فقط از شعار در بیو اینستاگرام تان استفاده کنید، به دنبال کنندگان تصویر واضحی از آن چه در صورت فالو کردن شما می توانند انتظار داشته باشند، ارائه دهید.

2- برنامه داشته باشید

برای قدم به قدم راه اندازی پیج تان برنامه داشته باشید. برای محتوایی که قرار است به عنوان پست یا استوری قرار دهید، وقت بگذارید و برای مخاطبان ارزش قائل باشید. علاوه بر آن، هنگام ارسال پست فقط از عکس ها و ویدیوها با کیفیت بالا استفاده کنید.

3- از Instagram Analytics برای تجزیه و تحلیل صفحه خود استفاده کنید

شما با کمک ابزار Instagram Analytics برای بهینه ‌سازی زمان ‌بندی پست استفاده کنید. با این ابزار متوجه خواهید شد که مخاطبان تان بیشتر در چه بازه زمانی فعال هستند؛ در آن زمان اقدام به قرار دادن پست کنید.

4- افرادی را که با نام تجاری شما تعامل دارند، در عکس های خود تگ کنید

راه دیگری برای کشف شدن توسط افرادی که شما را دنبال نمی کنند این است که حساب های مربوطه را برچسب گذاری کنید تا در فید برچسب گذاری شده آنها نشان داده شوید. دنبال کنندگان آنها پست را می بینند و شما را کشف خواهند کرد.

5- بیوگرافی اینستاگرام خود را با قرار دادن هشتگ بهینه کنید

بیو پیج تان را با قرار دادن هشتگ بهینه کنید. این کار باعث می شود که هنگام جستجوی کاربران، در فهرست نتایج آن ها قرار بگیرید. علاوه بر، با این کار شما به کاربران اجازه می دهید تا بدانند شما چه کسی هستید و چرا باید شما را دنبال کنند.

6- می توانید از مسابقات و کمپین ها برای افزایش فالوور استفاده کنید

هنگامی که تعداد قابل قبولی فالوور به پیج تان اضافه شد، می توانید مسابقات و کمپین هایی برگزار کنید و از این طریق کاربران بیشتری به صفحه خود جذب کنید.

7- تعامل داشته باشید

یکی دیگر از روش های تاثیر گذار، تعامل با کسانی است که از قبل شما را دنبال می کنند. شما باید آنها را دنبال کنید و محتوای آنها را لایک کنید. هرچه بیشتر تعامل داشته باشید، بیشتر در فید دیگران نشان داده خواهید شد و به شما بیشتر توجه خواهد شد.

چگونه فالوور زیاد در اینستاگرام داشته باشیم؟

8- از متن زیاد در زیر پست هایتان استفاده نکنید

متن زیاد برای مخاطب خسته کننده است و ممکن است حاضر به خواندن آن نشود؛ پس توضیحات پست هایتان را حتی المقدور کوتاه و مفید بنویسید.

9- از هشتگ های مناسب در زیر پست هایتان استفاده کنید

استفاده از هشتگ‌ ها شما را در مقابل مخاطبان جدیدی قرار می ‌دهد که نوع محتوایی را که پست می‌ کنید جستجو می ‌کنند. به طور معمول از ۵ تا ۷ هشتگ مرتبط استفاده کنید تا هرز نامه به نظر نرسید.

10- هر گاه از سوی فردی تگ شدید، شما نیز او را تگ کنید

هر زمان که کاربری کسب و کار یا برند شما را برچسب گذاری کرد، با ارسال مجدد آن به طور مستقیم، جذابیت بیشتری ایجاد کنید.

11- رقیبانتان را تجزیه و تحلیل کنید

کمی تجزیه و تحلیل رقابتی رسانه های اجتماعی انجام دهید و دریابید که آنها چه چیزی، هر چند وقت یکبار، چه زمانی و در چه قالب هایی پست می کنند. آن ها را به مدت یک هفته به دقت دنبال کنید تا بتوانید استراتژی‌ های ظریفی که به کار می ‌گیرند را دریافت کنید.

12- تبلیغات اینستاگرام انجام دهید

تبلیغات به شما این قدرت را می دهد که در مقابل هزاران کاربر مرتبط قرار بگیرید؛ بینندگان می توانند بیوگرافی شما را مستقیماً از آگهی شما مشاهده کنند.

13- حساب خود را تایید کنید (دریافت تیک آبی)

تایید شدن در اینستاگرام (یا هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگر) هرگز به تعامل شما لطمه نخواهد زد. تیک آبی کوچک به برند شما اعتبار می بخشد؛ تنها افراد محدودی واجد شرایط تأیید اینستاگرام هستند، این چیزی است که باید برای آن تلاش کنید. در واقع تایید شدن یک راه فوق العاده برای متمایز شدن از رقبا و ارائه یک سیگنال اعتماد مبنی بر واقعی بودن کسب و کار شما است.

14- با کاربران تان تعامل داشته باشید

یکی دیگر از راه های افزایش فالوور تعامل خود شما با کاربران تان است؛ بدین منظور می توانید از راه های زیر استفاده کنید:

– سوال بپرسید: می توانید از باکس سوال استفاده کنید و از مخاطبان تان بخواهید در مورد آن نظر دهند.

– مخاطبان تان را با خود درگیر کنید: به طور مثال اگر می خواهید از بین چند چیز، خریدی انجام دهید، از مخاطبان نظر بگیرید که کدام بهتر است، بدین صورت می توانید به مخاطبان تان بفهمانند که چقدر برایشان ارزش قائل هستید.

– رخدادهای مهم در رابطه با حوزه کاریتان را اطلاع رسانی کنید: به طور مثال اگر نمایشگاهی یا فراخوانی برگزار می شود، مخاطبان تان را نیز در جریان قرار دهید و از آنها بخواهید شرکت کنند. تا اینجا راه هایی پر کاربرد را در جواب به سوال “چگونه در اینستاگرام فالوور بیشتری داشته باشیم؟” به شما معرفی کردیم که می تواند

به شما در جذب فالوور کمک کند. البته این راه ها به صرف زمان نیاز دارند و یک شبه نمی توانید به آن چه در نظر دارید، برسید. در ادامه راه های غیر رایگان و پولی به شما معرفی خواهد شد که می تواند به شما در افزایش تعداد فالوور در زمان کوتاه کمک کند.

راه های پولی برای افزایش تعداد فالوور

راه های رایگانی که پیشتر ذکر شد، همگی بسیار مهم هستند و رعایت این اصول می تواند به شما در داشتن فالوور وفادار کمک کند، اما اگر تمایل به داشتن فالوور زیاد به صورت یک جا هستید، می توانید از راه های پولی استفاده کنید. در زیر به برخی از این راه ها اشاره شده است:

1) خرید فالوور اینستاگرام:

چندین سایت وجود دارد که می توانید از آنها فالوور تهیه کنید. بدین منظور شما می توانید با توجه به میزان فالووری که احتیاج دارید، یک بسته مرتبط خریداری کنید. بعد از پرداخت هزینه بسته، بلافاصله تعداد فالوور درخواستی بر روی پیج شما فعال خواهد شد‌. از جمله معتبرترین سایت‌ ها میتوان به سایت خرید فالوور اینستاگرام اشاره کرد.

2) خرید ربات اینستاگرام:

ربات اینستاگرام روشی فوق العاده برای افزایش تعداد فالوور است. این ربات ها نرم افزارهایی هستند که براساس هشتگ، صفحات مرتبط را پیدا کرده و براساس آن فالو انجام می دهند یا لایک و کامنت می گذارند. اگر قصد افزایش تعداد فالوور از طریق راه های پولی دارید، باید سایتی مطمئن و ایمن را انتخاب کنید

که در آینده با مشکلات جدی از جمله هک شدن یا بسته شدن پیج تان توسط اینستاگرام مواجه نشوید. سایت خرید فالوور اینستاگرام، سایتی مطمئن در زمینه این نوع سرویس دهی است که می توانید انواع خدمات اینستاگرام را خریداری کنید. سایت ما درگاه امن اینترنتی را در اختیار تان قرار می دهد

تا خیال تان از بابت پرداخت های تان راحت باشد؛ در ضمن ما به هیچ عنوان رمز عبور از شما درخواست نخواهیم کرد. همچنین به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط با مشتریان ما هستیم و در صورت بروز مشکل، کارشناسان پاسخگوی شما خواهند بود؛ با ما تجربه خوبی خواهید داشت.

کلام پایانی

امروزه داشتن تعداد زیاد فالوور، رمز موفقیت در اینستاگرام است، اما به این سادگی ها هم نیست. اینکه چگونه در اینستاگرام فالوور بیشتری داشته باشیم، نیاز به داشتن یک برنامه ریزی معین و آشنا بودن با الگوریتم های اینستاگرام است؛ همچنین باید بدانید چه راه هایی را در پیش بگیرید

که تعامل تان با کاربران بیشتر باشد تا آنها به راحتی به شما اعتماد کنند و فالوور وفادار شما باشند. علاوه بر این می توانید برای کمک به افزایش تعداد فالوور، از روش های پولی مثل خرید فالوور و حتی فالوور های مربوط به حوضه کاریتان به طور مثال

اگر در حوضه کاری ارز دیجیتال یا NFT فعال هستید با خرید فالوور NFT اینستاگرام و موارد دیگر استفاده کنید. سایت خرید فالوور اینستاگرام، سایتی مطمئن در این زمینه است که می توانید با خیال راحت از خدمات آن استفاده کنید.

سوالات متداول چگونه در اینستاگرام فالوور بیشتری داشته باشیم؟

بهترین راه برای اینکه چگونه در اینستاگرام فالوور بیشتری داشته باشیم؟

داشتن یک محتوای خوب و جذاب به طوری که برای مخاطب سودی داشته باشد.

بهترین زمان برای قرار دادن پست در اینستاگرام چه موقع است؟

در جواب به این سوال باید گفت که شما باید بدانید که مخاطبان تان بیشتر در چه ساعاتی از روز فعال هستند. برای رسیدن به این جواب از ابزار Instagram Analytics کمک بگیرید.

تیک آبی یعنی چه؟

معمولا پیج هایی موفق به دریافت تیک آبی می شوند که واجد شرایط تأیید اینستاگرام باشند و از هر لحاظ نمونه باشند که برای رسیدن به آن باید تلاش کنید تا مخاطبان بسیاری پیج شما را تایید کنند.

راه های تعامل با مخاطب چیست؟

سوال بپرسید، مخاطبان تان را با خود درگیر کنید و رخدادهای مهم در رابطه با حوزه کاریتان را اطلاع رسانی کنید.

راه های پولی برای افزایش تعداد فالوور چیست؟

خرید فالوور و خرید ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام چگونه به شما در افزایش فالوور کمک می کند؟

این ربات ها نرم افزارهایی هستند که براساس هشتگ، صفحات مرتبط را پیدا کرده و براساس آن فالو انجام می دهند یا لایک و کامنت می گذارند.

آیا خرید فالوور از سایت خرید فالوور اینستاگرام مطمئن است؟

بله. پرداخت ها از طریق درگاه امن اینترنتی صورت می گیرد و هیچ رمز عبوری در هنگام خرید تقاضا نمی شود و از همه مهمتر فالوور ها همه واقعی هستند.

آیا بعد از خرید فالوور، مخاطبان بر روی پیج فعال می شوند؟

بله. در زمان خیلی کوتاه پس از تایید خرید، تعداد فالوور ها بر روی پیج فعال خواهند شد.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا