دانلود برنامه

دانلود و نصب یوتیوب برای اندروید و آیفون با لینک مستقیم

5/5 - (1181 امتیاز)

آموزش نحوه دانلود و نصب یوتیوب برای اندروید و آیفون با لینک مستقیم

یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین شبکه های اجتماعی در زمینه آپلود و پخش ویدیو، برنامه یوتیوب است. این برنامه که در چندین سال اخیر پا به پای برنامه های محبوبی چون اینستاگرام و تلگرام پیش رفته و در دنیا شناخته شده است، به یک برنامه محبوب و جهانی تبدیل شده که در زمینه انتشار ویدیو بیشترین بازدید را از آن خود کرده است. جهت آموزش دانلود و نصب یوتیوب با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

این برنامه محبوب و گسترده از بهترین پلتفرم های استریم ویدیو در دنیا به حساب می آید و در واقع می توان گفت آن را غول استریم ویدیو می دانند.

اگر شما از معدود کسانی هستید که تا کنون از این برنامه استفاده نکرده و یا ابهاماتی برای شما درباره یوتیوب وجود دارد و می خواهید چگونگی استفاده از این برنامه جذاب و پرطرفدار و همین طور نحوه دانلود آن را بدانید،  کارشناسان سایت خرید فالوور اینستاگرام به شما در این مطلب نکات مهم و قابل توجه برنامه یوتیوب، نحوه فعالیت و استفاده از آن و هر آن چه که لازم است درباره ویژگی ها و آپشن های این برنامه بدانید را برای شما شرح داده اند پس مطالعه این محتوای آموزشی و کاربردی را از دست ندهید.

کاربرد، ویژگی و عملکرد برنامه یوتیوب

 

یوتیوب از جمله برنامه های رسانه جهانی است که هم پای اینستاگرام و دیگر پیام رسان های خارجی پیش روی کرده و توانسته به یک برنامه پر کاربر تبدیل شود. این برنامه را سه کارشناس آمریکایی در سال ۲۰۰۵ برای اولین بار مورد آزمایش قرار داده و به دنیا معرفی کرده.

اولین ویدیویی که در یوتیوب به نمایش گذاشته شد یک ویدیو کوتاه و به مدت ۱۹ ثانیه بود که شخصی را در باغ وحش نشان می داد، این ویدیو بازدیدی بالغ بر ۱ میلیون دریافت کرد. تفاوت قابل توجه این برنامه با دیگر رسانه های مجازی در محتوای این برنامه است.

یوتیوب که یک برنامه جهانی است محتوا ها را به صورت ویدیو به نمایش می گذارد. در واقع تمامی محتوا ها به صورت ویدیو در یوتیوب بارگذاری می شوند  و در این برنامه نمی توان به قابلیتی چون امکان آپلود عکس، استوری و … دست پیدا کرد زیرا برای این برنامه چنین قابلیت هایی تعریف نشده است  که همین موضوع سبب خاص بودن یوتیوب نسبت به برنامه های چون اینستاگرام، تویتر، تلگرام و… شده است.

عملکرد  این برنامه در دنیا و با وجود حجم بالای کاربران نشان دهنده کاربرد ویژه این برنامه است. افراد زیادی در این برنامه به فعالیت و انتشار ویدیو پرداخته اند. کسب درآمد های بالا، عدم محدودیت محتوایی و دسترسی راحت کاربران، سرگرمی و آموزش رایگان در تمامی زمینه ها در یوتیوب سبب شده است که روزانه میلیون ها ویدیو در این برنامه بارگذاری شده و مورد بازدید کاربران قرار گیرد.

آموزش عضویت و ورود به برنامه یوتیوب

 

برای ورود به برنامه یوتیوب با توجه به فیلتر بودن آن در ایران ابتدا لازم است از یک VPN پر سرعت استفاده کنید.  سپس لینک زیرا را لمس کنید و به صفحه اول یوتیوب وارد شوید

 

یوتیوب را شبکه گوگل خریداری کرده است. برای عضویت و ورود به این برنامه داشتن یک اکانت گوگل الزامی است. پس اگر اکانت ندارید ابتدا لازم است یک اکانت گوگل بسازید. مراحل ساخت اکانت را به ترتیب در زیر شرح خواهیم داد:

 

۱- ابتدا لازم است بر روی آدرس اینترنتی زیر کلیک کنید

https://accounts.google.com/SignUp?hl=en-GB

۲- اگر به درستی لینک بالا را باز کرده باشید صفحه ای برای شما نمایش خواهد داده شد که در این صفحه لازم است نام خود را به انگلیسی وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات شخصی باید نام کاربری و کد امنیتی یا همان پسورد را وارد کنید. پس از پایان و تکمیل این مرحله بر روی گزینه Next ضربه زده و به مرحله بعد بروید.

آموزش گام به گام ثبت نام و ایجاد اکانت گوگل 1

۳- در سومین مرحله از ساخت اکانت گوگل صفحه دیگری برای شما نمایش داده می شود که در آن لازم است شماره تلفن همراهتان و تاریخ تولد خود را به سال میلادی و هم چنین جنسیت خود را به درستی وارد کنید. مجددا گزینه Nxst را فشار دهید و اطلاعات خود را send کنید.

 

۴- در این مرحله گوگل یک کد ۶ رقمی را به شماره موبایل شما ارسال می کند. کد را در کادر مشخص شده وارد و دکمه Verify را فشار دهید. اکنون اکانت شما با موفقیت ایجاد شده است.

آموزش گام به گام ثبت نام و ایجاد اکانت گوگل 2

پس از انجام مراحل بالا ورود به یوتیوب به سادگی امکان پذیر است و می توانید از امکانات و قابلیت های آن بهره مند شوید.

نحوه آپلود فیلم در یوتیوب

 

در برنامه یوتیوب با استفاده از گزینه سرچ و جستجو قادر به تماشای ویدیو های مورد نظرتان خواهید بود‌. اما اگر علاوه بر تماشای ویدیو تصمیم به آپلود ویدیو و به اشتراک گذاشتن ویدیو خود دارید بر روی آیکون آپلود ویدیو در بالا سمت چپ ضربه بزنید.

یوتیوب دارای زبان فارسی است و می توانید در صورت عدم تمایل از زبان انگلیسی استفاده کنید. در این صورت و برای تغییر زبان یوتیوب در سمت راست شما و در بالا سه نقطه دیده می شود که با لمس آن چند گزینه نمایش داده می شود. گزینه اول را  که زبان انگلیسی است انتخاب کنید.

انجام تبلیغات و کسب درآمد در یوتیوب

 

یوتیوب که یک پلتفرم انتشار ویدیو در دنیا می باشد یکی از بهترین راه های گسترش و رونق در کسب و کار و فعالیت های حرفه ای به حساب می آید.

از این رو کاربران زیادی با هدف کسب درآمد در یوتیوب فعالیت دارند. ساخت محتوا های با کیفیت و جذاب و کسب بازدید های میلیونی می تواند فعالیت حرفه ای شما را از این رو به آن رو کند. با دیده شدن در یوتیوب می توانید درآمد زیادی داشته باشید.

با افزایش تبلیغات در این شبکه مدیران یوتیوب امکان ساخت ویدیو های تبلیغاتی کوتاه و پخش آن ها در اول، وسط و آخر ویدیو های منتشر شده را فراهم آوردند که  می تواند علاوه بر جنبه فان و سرگرمی برای مخاطب به کسب و کارتان رونق دهد.

دانلود و نصب یوتیوب از سایت خرید فالوور اینستاگرام

 

برای دانلود شبکه های اجتماعی و نصب نسخه های آپ دیت شده، لینک های بی شماری در سایت های مختلف قرار دارد که ممکن است برخی از آن ها معتبر نباشد. برای دانلود نسخه جدید برنامه یوتیوب سایت خرید فالوور اینستاگرام را به شما پیشنهاد می کنیم. این سایت با دخالت کارشناسان مجرب و با سال ها سابقه خدمت از مطمئن ترین سایت های دانلود برنامه های اجتماعی می باشد.

از لینک های زیر جهت دانلود آخرین نسخه استفاده کنید.

دانلود از گوگل پلیدانلود نسخه آیفون یا وب آپلکیشندانلود از بازار دانلود از مایکت

برای دکستاپ میتوانید از نسخه وب استفاده کنید.

 

سوالات متداول در زمینه نحوه دانلود و نصب یوتیوب

برنامه یوتیوب متعلق به کیست؟

یوتیوب در سال ۲۰۰۵ توسط سه نفر از کارشناسان آمریکایی ساخته و مورد ازمایش قرار گرفت و در سال ۲۰۰۶ توسط گوگل خریداری شد. این برنامه اکنون زیر مجموعه شبکه گوگل می باشد.

مهم ترین ویژگی برنامه یوتیوب چیست؟

از مهم ترین ویژگی های این برنامه می توان به قابلیت آپلود ویدیو و کسب درآمد و آموزش از طریق تماشای ویدیو اشاره کرد.

ورود به برنامه یوتیوب چگونه است؟

ورود و عضویت در یوتیوب از طریق دانلود این برنامه در سایت خرید فالوور اینستاگرام، ساخت اکانت گوگل و وارد کردن مشخصات و شماره تلفن خود برای ساخت این اکانت امکان پذیر است.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا