ابزار های اینستاگرامی

محدودیت پرچم گذاری اینستاگرام (Flagged for review)+ آموزش رفع آن

5/5 - (1 امتیاز)

قابلیت پرچم گذاری اینستاگرام “Flagged for review” به تازگی توسط اینستاگرام اضافه شده است. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا فالوورهای مشکوک و احتمالا مضر را شناسایی و حذف کنید.

اگر فالوور خریداری کرده‌اید یا تعدادی فالوور از گذشته در حساب کاربری شما وجود دارند، اینستاگرام آن‌ها را بررسی می‌کند و حساب‌هایی را که مشکوک به نظر می‌رسند، پرچم‌گذاری (Flag) می‌کند.

با استفاده از این قابلیت، می‌توانید تعداد فالوورهای پرچم‌گذاری‌شده را مشاهده کرده و آن‌هایی که ممکن است به حساب اینستاگرام شما آسیب برسانند، حذف کنید. سایت خرید فالوور اینستاگرام راهنمای کامل فعال‌سازی و استفاده از این قابلیت جدید اینستاگرام را در اختیار شما قرار می‌دهد.

Flagged for review چیست؟

پرچم گذاری اینستاگرام “Flagged for review” قابلیتی است که با فعال‌سازی آن در اکانت اینستاگرام خود، به اینستاگرام اجازه می‌دهید فالوورهای شما را بررسی کرده و فالوورهای فیک و ربات‌ها را از فالوورهای واقعی تفکیک کند.

این قابلیت به شما کمک می‌کند تا حساب کاربری‌تان را از فالوورهای غیرمعتبر و ربات‌ها محافظت کنید.

در حال حاضر، قابلیت پرچم گذاری اینستاگرام تنها برای پیج‌هایی با 1000 فالوور و بیشتر فعال است و پیج‌های با تعداد فالوور کمتر امکان استفاده از آن را ندارند. سایت خرید فالوور اینستاگرام راهنمای کاملی برای فعال‌سازی و استفاده از این قابلیت ارزشمند ارائه می‌دهد.

چه زمانی فالوورها به بخش Flagged for review منتقل می شوند؟

فالوورها زمانی به بخش “Flagged for review” منتقل می‌شوند که در مدت‌زمان کوتاهی تعداد زیادی حساب کاربری شروع به فالو کردن پیج شما کنند.

اینستاگرام در چنین مواقعی به این حساب‌ها مشکوک شده و آن‌ها را پرچم‌گذاری (Flag) می‌کند. این اتفاق معمولاً زمانی رخ می‌دهد که شما فالوور خریداری کرده‌اید و تعداد زیادی فالوور به‌طور ناگهانی به پیج شما اضافه می‌شوند.

اینستاگرام با تشخیص اینکه این فالوورها به‌صورت طبیعی و همزمان به پیج شما نمی‌پیوندند، آن‌ها را برای جلوگیری از ورود فالوورهای فیک و ربات به بخش پرچم‌گذاری شده‌ها منتقل می‌کند.

برای اینکه این فالوورها به پیج شما اضافه شوند، باید وارد بخش مربوطه شده و درخواست‌های فالو را تأیید کنید. اگر تمایل دارید این قابلیت فعال نباشد، پیشنهاد می‌شود پیش از هرگونه خرید فالوور از سایت X، این قابلیت را غیرفعال کنید.

آموزش غیرفعال کردن قابلیت پرچم گذاری اینستاگرام “Flagged for review”

اگر قصد خرید فالوور از سایت خرید فالوور اینستاگرام را دارید، توصیه می‌شود که قابلیت پرچم گذاری اینستاگرام “Flagged for review” را در اینستاگرام غیرفعال کنید.

با فعال بودن این قابلیت، ممکن است برخی از فالوورهای خریداری‌شده به بخش پرچم‌گذاری شده منتقل شوند و شما نیاز داشته باشید تا این فالوورها را به‌صورت دستی تأیید کنید.

در صورتی که این فالوورها طی 30 روز تأیید نشوند، به‌طور خودکار حذف می‌شوند. برای جلوگیری از این مشکل، مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شده و به بخش پروفایل بروید.

آموزش عیرفعال کردن پرچم گذاری اینستاگرام

روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید تا وارد تنظیمات حساب کاربری خود شوید.

در تنظیمات، به منوی “Follow and invite friends” (دنبال کردن یا دعوت دوستان) بروید.

آموزش عیرفعال کردن پرچم گذاری اینستاگرام 2

گزینه “Flag for review” را غیرفعال کنید.

آموزش عیرفعال کردن پرچم گذاری اینستاگرام 3

با غیرفعال کردن این قابلیت، می‌توانید بدون نگرانی از پرچم‌گذاری فالوورها، به راحتی فالوورهای خود را از سایت خرید فالوور اینستاگرام خریداری کنید.

مزایا و معایب Flagged for review برای اکانت اینستاگرام شما

در این بخش مزایت و معایب قابلیت “Flagged for review” برای اکانت اینستاگرام شما به شرح زیر است:

مزایا:

محافظت از پیج شما در برابر ورود فالوورهای فیک.

جلوگیری از اضافه شدن حساب‌های کاربری رباتی به پیج شما.

امکان شناسایی و تفکیک فالوورهای واقعی از فیک.

بهبود عملکرد الگوریتم اینستاگرام برای پیج شما.

کمک به حفظ سلامت پیج با داشتن فالوورهای واقعی و معتبر.

معایب:

ممکن است مانع از ورود فالوورهای خریداری شده به پیج شما شود.

اگر فالوورهای پرچم‌گذاری‌شده را در مدت 30 روز تأیید نکنید، درخواست‌های آن‌ها به‌طور خودکار حذف می‌شود.

اگر از سایت خرید فالوور اینستاگرام فالوور خریداری می‌کنید و نمی‌خواهید این قابلیت مانع از ورود فالوورهای شما شود، می‌توانید پیش از خرید، این قابلیت را غیرفعال کنید تا از بروز مشکلات جلوگیری شود.

آیا قابلیت پرچم گذاری اینستاگرام “Flagged for review” را فعال کنم یا غیرفعال؟

به‌طور کلی، فعال بودن این قابلیت به شما کمک می‌کند تا از ورود حساب‌های کاربری فیک و رباتی به پیج خود جلوگیری کنید، که این امر برای حفاظت از حساب کاربری شما بسیار مفید است.

با این حال، اگر قصد خرید فالوور دارید، ممکن است اینستاگرام به دلیل افزایش ناگهانی فالوورها، به اشتباه این حساب‌ها را به‌عنوان ربات یا فیک شناسایی کند.

سایت خرید فالوور اینستاگرام پیشنهاد می‌کند که هنگام خرید فالوور این قابلیت را غیرفعال کنید و پس از تکمیل سفارش، دوباره آن را فعال کنید تا از مزایای هر دو حالت بهره‌مند شوید.

نتیجه گیری

اینستاگرام با هر به‌روزرسانی جدید، تلاش می‌کند ابزارهای جدیدی را ارائه دهد تا کاربران تجربه بهتری از استفاده از این پلتفرم داشته باشند.

یکی از ویژگی‌های جدیدی که در آخرین نسخه اینستاگرام معرفی شده، قابلیت پرچم‌گذاری فالوورها (Flagged for review) است.

این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا فالوورهای فیک و رباتی را شناسایی و از فالوورهای واقعی تفکیک کنید. این فالوورها پس از علامت‌گذاری، فقط با تأیید شما به فهرست فالوورهای شما اضافه خواهند شد.

اگر قصد خرید فالوور از سایت خرید فالوور اینستاگرام را دارید، حتماً گزینه Flagged for review را غیرفعال کنید تا فرآیند خرید به درستی انجام شود.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام روز بخیر نمی دونم چرا گزینه Flagged for review تو تنظیمات گوشیم نیست!! میشه راهنماییم کنید؟؟

  2. سلام . من مدتیه که به خاطر شرایطی که پیش اومده، محدودیت پرچم گذاری اینستاگرام رو چندیدن بار فعال و غیر فعالش کردم . ولی نمی دونم چرا الان هر کاری می کنم غیر فعال نمیشه! ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا