دانلود برنامه

دانلود توییتر اصلی برای آیفون و اندروید با لینک مستقیم

5/5 - (1320 امتیاز)

دانلود توییتر برای آیفون و اندروید با لینک مستقیم

معرفی توییتر

در عصر حاضر که آن را عصر ارتباطات می دانند، دنیای مجازی و ارتباط افراد در این فضا روز به روز گسترده تر و امکان برقراری تماس و و دسترسی آسان تر برای کاربران فراهم می شود.جهت آموزش دانلود توییتر با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

با ورود اینترنت به کشور های توسعه یافته و به دنبال آن کشور های در حال توسعه دنیای ارتباطات قوی تر و تلفن های همراه مجهز به اینترنت شدند. برای سهولت در ارتباط اپلیکیشن هایی طراحی شد که تا با امروز و با گذشت چند سال روز به روز پیشرفته تر و با قدرت بیشتر به کار خود ادامه می دهند.

همین موضوع سبب شد تا افراد زیادی به عضویت در این پیام رسان ها و اپلیکشن ها در آیند. توییتر یکی از این اپلیکیشن ها و پیام رسان های جهانی است که یک دهه پیش فعالیت خود را آغاز کرد.

همان طور که از اسم برنامه «twitter» مشخص است، کاربران این شبکه می توانند tweet های خود را که در زبان انگلیسی به معنای پیام کوتاه است پست کرده و به اشتراک بگذارند.

سایت خرید فالوور اینستاگرام در نوشتار حاضر هر آن چه که لازم است درباره عضویت، فعالیت و دانلود این رسانه پر طرفدار بدانید را به صورت کامل و در قالب آموزش در اختیار  شما مخاطبین گرامی قرار داده است. ما را تا پایان این مطلب در سایت خرید فالوور اینستاگرام دنبال کنید.

کاربرد و مزیت های این برنامه

توییتر از آن دسته اپلیکشن های جذاب است که کاربران آن روزانه وقت زیادی را در این برنامه به خواندن توییت های دیگر کاربران و افراد فعال اختصاص می دهند. اما ممکن است با خود بگویید خواندن این پیام های کوتاه با چه هدفی صورت می گیرد و چه اهمیتی دارد؟ پاسخ این سوال را ما به شما خواهیم گفت.

در برنامه توییتر تعداد حروف محدود و فقط ۲۸۰ حرف است و این یعنی افراد فعال در توییتر می توانند پیام های خود را کوتاه و مختصر و بدون پرداخت به توضیحات خسته کننده به اشتراک بگذارند.

این قابلیت از مهم ترین دلایل محبوبیت توییتر است زیرا در عصر حاضر که عصر سرعت است، امکان استفاده از توییتر و دسترسی به توییت های زیادی در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر خواهد بود.

می توان از عکس و ویدیو هم برای ضمیمه این پیام ها کمک گرفت. افراد مهم  زیادی در توییتر فعال هستند که می توان آن ها را دنبال و با دغدغه و افکار آن ها آشنا شد از میان این افراد می توان از سیاست مداران و افراد سرشناسی چون باراک اوباما، دونالد ترامپ و بیل گیتس نام برد.

افراد زیادی از توییتر برای سرگرمی استفاده می کنند و بخشی از اوقات خود را به خواندن توییت های جذاب این شبکه اختصاص می دهند. از مهم ترین مزیت های توییتر می توان به فعالیت شرکت ها و برند های مختلف و رونق به کسب و کار اشاره کرد. اما چگونه؟ در ادامه مطلب به طور کامل به بررسی این موضوع می پردازیم.

 کسب درآمد از برنامه توییتر

 

باید بگوییم نمی توانید در توییتر همانند برنامه هایی چون اینستاگرام، و تلگرام و… محصولات خود را به طور مستقیم به فروش برسانید اما می توان از راه های دیگری چون معرفی محصول و جذب مشتری و آشنایی با سلیقه افراد استفاده کنید.

به بیان راحت تر برای این کار در هر زمینه ای که فعالیت حرفه ای دارید لازم است با دنبال کردن و خواندن توییت های مربوط به این نوع محصول با میزان تقاضا، دغدغه و نیاز مشتری آشنا شوید.

برای این کار به سراغ برند های شناخته شده بروید و آن ها را در توییتر دنبال کنید و کامنت های مربوط به پست مورد نظرتان را مطالعه کنید. این کار به شناخت بهتر شما از سلیقه مشتری کمک می کند.

راه دیگر برای کسب مشتری و معرفی محصولات فعالیت و توییت گذاری  و انجام تبلیغات خود شما در این برنامه است. از این راه می توانید با مخاطبین و طرفداران یا مخالفین این محصول ارتباط برقرار کرده و به خوبی به واکنش های آن ها پاسخ داده و برای افزایش سطح کیفیت محصول خود تلاش کنید.

آموزش کامل عضویت در توییتر

 

برای ورود به برنامه توییتر لازم است به کامپیوتر دسترسی داشته باشید. البته کامپیوتر شما باید به اینترنت هم متصل باشد. داشتن ایمیل نیز از الزامات ورود به توییتر است. لازم به ذکر است که می توان از گوشی همراه و یا تبلت نیز به برنامه توییتر دسترسی پیدا کرد. اما نسخه این برنامه بر روی گوشی بسیار ابتدایی تر از نسخه دسکتاپی آن می باشد. آموزش ورود به این برنامه را در زیر برای شما شرح خواهیم داد.

 

۱- در مرحله اول لازم است ابتدا به وب سایت برنامه توییتر رفته و در صفحه ای که باز کرده اید به دنبال پیدا کردن فرم sign up باشید. لازم به ذکر است که برای این کار به یک فیلتر شکن پر سرعت نیاز دارید‌.

1-دانلود توییتر برای آیفون و اندروید با لینک مستقیم

۲- سپس بر روی sign up for twitter کلیک کرده و برای تکمیل اطلاعات به مرحله بعد بروید.

2-دانلود توییتر برای آیفون و اندروید با لینک مستقیم

۳- در این مرحله  وارد کردن نام ضروری است اما می توانید به جای وارد کردن شماره تلفن همراه، ایمیل خود را وارد کنید. صبر کنید تا برنامه توییتر صحت اطلاعات وارد شده را تایید کند سپس گزینه Next را بزنید.

3-دانلود توییتر برای آیفون و اندروید با لینک مستقیم

۴- پس از وارد کردن اطلاعات در صفحه قبل و ورود به این صفحه چند گزینه رو به رو دارید که گزینه اول مربوط به اطلاع مخاطبان و دوستان شما از ورود به برنامه توییتر است. گزینه دیگری وجود دارد که مربوط به دریافت تبلیغات است و اگر تمایلی به دریافت تبلیغ ندارید آن را غیر فعال کنید. پس از انجام این مراحل کد تأییدی از سوی توییتر به شماره موبایل و یا ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس از وارد کردن این کد باز هم بر روی گزینه Next کلیک کنید.

4-دانلود توییتر برای آیفون و اندروید با لینک مستقیم

۵- پس از انجام مراحل بالا توییتر از شما یک پسورد معتبر می خواهد. دقت کنید که این پسورد ساده نباشد و از کارکتر های پیچیده تری برای ساخت آن استفاده کنید. این کار به امنیت اکانت شما کمک می کند.

 

۶- در مرحله آخر از ساخت اکانت توییتری شما وارد صفحه ای می شوید که این برنامه از شما درباره علاقمندی هایتان سوال هایی می پرسد که پس از پاسخ آن ها متناسب با نوع علاقه به شما اکانت هایی پیشنهاد می دهد. در این مرحله نیز Next را زده و در صفحه بعدی نیز دریافت یا عدم دریافت اعلان را انتخاب کنید و مجددا Next را کلیک کنید. اکنون اکانت شما با موفقیت ساخته شد.

نکاتی جهت تضمین امنیت اکانت کاربران

 

_ سعی کنید هیچ یک از اطلاعات شخصی خود را در اختیار دیگر کاربران قرار ندهید. این اطلاعات می تواند شامل نام خانودگی، آدرس ایمیل و شماره تلفن شخصی شما باشد.

_ رمز توییتر و نام کاربری شما در این برنامه بسیار مهم است و وارد کردن آن ها در دیگر برنامه ها و اپلیکیشن ها امنیت اکانت شما را به خطر می اندازد.

_ رمز ورود خود به برنامه توییتر را به طور منظم عوض کنید

_ از باز کردن لینک های نا معتبر و نا مشخص که معمولا جنبه تبلیغاتی دارند خودداری کنید.

_ از پاسخ دادن به دایرکت هایی که اکانت های ناشناس و نا مفهومی دارند صرف نظر کنید.

_ افرادی که برای شما به هر دلیلی ممکن است مزاحمت ایجاد کنند را فورأ بلاک و ریپورت کنید.

_ برای امنیت بیشتر از یک برنامه آنتی ویروس قوی استفاده کنید.

 

دانلود برنامه توییتر از سایت خرید فالوور اینستاگرام

 

سایت خرید فالوور اینستاگرام همواره با تیم متخصص خود در زمینه تمامی فعالیت های مربوط به شبکه های اجتماعی، توانسته است در مقایسه با دیگر سایت های فعال در این زمینه از سابقه درخشان تری برخوردار شود و اعتماد کاربران زیادی را به دست آورد. دسترسی به جدید ترین ورژن شبکه های اجتماعی در این سایت امکان پذیر است. اکنون نیز می توانید برنامه توییتر را از سایت خرید فالوور اینستاگرام با استفاده از لینک معتبر آن دانلود کنید.

از لینک های زیر جهت دانلود آخرین نسخه استفاده کنید.

دانلود از گوگل پلیدانلود نسخه آیفون یا وب آپلکیشندانلود از بازار دانلود از مایکت

برای دکستاپ میتوانید از نسخه وب استفاده کنید.

سوالات متداول در زمینه دانلود توییتر

آیا برای ساخت اکانت توییتر داشتن ایمیل ضرورت دارد؟

بله. برای دسترسی به این برنامه، فعالیت و ساخت اکانت در آن لازم است یک ایمیل معتبر داشته باشید.

در چه صورتی اکانت توییتر ما هک خواهد شد؟

در چند حالت امکان هک شدن اکانت شما در توییتر وجود دارد‌.

_ در صورتی که رمز و اطلاعات شخصی خود را در اختیار و دسترس دیگران قرار دهید

_ در حالتی که بر روی برخی از لینک های ناشناس و نا معتبر کلیک کنید.

_ در صورت ثابت و ساده بودن رمز عبور و کاربری شما

_ چت کردن با افراد ناشناس و مشکوک در این برنامه نیز می تواند تا حدی اکانت شما را به خطر اندازد.

برنامه توییتر را از کجا دانلود کنیم؟

لینک دانلود این برنامه در سایت خرید فالوور اینستاگرام برای دسترسی آسان کاربران قرار گرفته است.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا