دانلود برنامه

دانلود روبیکا برای اندروید و آیفون با لینک مستقیم

5/5 - (1326 امتیاز)

دانلود روبیکا برای اندروید و آیفون

به طور حتم برای اولین بار اسم روبیکا را از برنامه عصر جدید شنیده اید که شما را برای رای دادن به اجرای دلخواه خود، به این اپلیکیشن دعوت می کرد.جهت آموزش دانلود روبیکا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

این سوپر اپلیکیشن پر حاشیه ی ایرانی که ساخته شرکت توسکا می باشد به طور رسمی از فروردین ماه سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرده و خدمات و امکانات زیادی را در حوزه های مختلف در اختیار شما قرار داده است یا به عبارت دیگر این برنامه مانند آچار فرانسه عمل کرده و در تمامی زمینه های مورد نیاز شما مشغول به فعالیت است.

دانلود روبیکا

 

کاربران می توانند علاوه بر فروشگاه تلفن خود، این برنامه را از بازار، مایکت و سایت های معتبر دانلود و نصب کنند. همچنین کسانی که دارای گوشی های اندروید هستند، می توانند با شماره گیری کد دستوری  *۷۸۰# این برنامه را درخواست کرده و منتظر پیامک حاوی لینک دانلود این برنامه باشند. بعد از دریافت لینک و کلیک بر روی آن به راحتی وارد صفحه دانلود می شوند.

نا گفته نماند که افراد دارای سیستم IOS نیز قادر خواهند بود که با استفاده و مراجعه به سایت های مختلف، لینک دانلود را پیدا کرده و اقدام به دانلود و نصب این اپلیکیشن ایرانی کنند.

 

امکانات متنوع روبیکا

برخی از امکانات متنوع روبیکا

قبل از دانلود و نصب روبیکا بهتر است با تمامی امکانات و ویژگی های جامع این برنامه آشنا شوید تا پی ببرید که به چه دلیل به روبیکا سوپر اپلیکیشن گفته می شود. روبیکا علاوه بر اینکه پیام رسان راحت و ساده ای برای کاربران ایرانی است، در چند زمینه ضروری و لازم، به کاربران خود مشغول ارائه خدمات می باشد که عبارتند از:

  • کسب درآمد و تولید محتوا
  • صفحه روبینو
  • پیام رسان
  • خرید بسته اینترنت و شارژ
  • تماشای فیلم، سریال و برنامه کودک بدون خرید اشتراک
  • پرداخت قبض ها
  • دیدن اخبار و وقایع روز
  • برقراری تماس صوتی و تصویری
  • فروشگاه کتاب
  • کیف پول
  • برگزاری کلاس های آنلاین
  • سرویس های روبینو و ویترین

 

ویژگی های اپلیکیشن روبیکا

 

این برنامه افزون بر داشتن خدمات و امکانات مختلف، ویژگی های دیگری نیز دارد که از جمله ویژگی های این برنامه پرطرفدار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • ایجاد فهرستی از موسیقی های دلخواه
  • اینترنت رایگان برای کاربران همراه اول
  • تماشای رایگان سریال و برنامه های تلوزیون
  • در اختیار داشتن لیست بزرگ موسیقی
  • یک برنامه توسعه یافته برای دیگر آپ ها

 

نظرات و پیشنهاد هایی برای آپدیت یا بروزرسانی روبیکا

 

هر برنامه ای علاوه بر داشتن ویژگی و جنبه های مثبت، تعدادی ایراد و عیب نیز دارد که می توان امیدوار بود تا در بروزرسانی های جدید به حل این اشکالات رسیدگی شود. به تعدادی از پیشنهاداتی که برای آپدیت این برنامه می توان اشاره کرد عبارتند از:

 

  • رفع برخی باگ ها در صفحه چت برای بررسی پیام های جدید
  • بالا رفتن درآمد از تولید محتوا برای انگیزه بیشتر صاحبان کسب و کار
  • توانایی افزودن کانال های فعال به قسمت دسته بندی ها
  • پخش زنده از کانال های تلوزیون
  • اعتماد سازی نسبت به حاشیه های ایجاد شده

روش های کسب درآمد از روبیکا

 

روبیکا افزون بر اینکه اپلیکیشنی برای برقراری ارتباط و سرگرمی بوده، یک راهی برای کسب درآمد و فروش می باشد. افرادی که تمایل دارند در روبیکا کسب و کارشان را رونق دهند و فروش خود را بالا ببرند می توانند از فضای این برنامه برای درآمد زایی استفاده کنند.

یکی از روش های درآمد زایی ایجاد کانال و گروه های متفاوت می باشد. کاربران می توانند بعد از تاسیس گروه یا کانال، محتوا های جذاب و محصولات پرطرفدار خود را منتشر کنند تا توجه مخاطبان به کانال شان جلب شود. باید توجه داشته باشید که هر چه تعداد اعضای کانال شما بالاتر باشد اعتبار و اعتماد کاربران نسبت به شما افزایش می یابد و این امر منجر به فروش بالای خدمات تان می شود.

روش دیگر برای کسب درآمد از روبیکا فعالیت در پیج یا صفحه روبینو می باشد که فضای آن کاملا شبیه به فضای اینستاگرام است. اکثر کاربران ایرانی بعد از فیلترینگ اپلیکیشن های خارجی به اپلیکیشن های ایرانی روی آورده اند و تمایل دارند که فعالیت و کسب و کار خود را در این فضا ادامه دهند. شما می توانید با فعالیت و تلاش خود در روبیکا نیز به شهرت و درآمد برسید.

سایت خرید فالوور اینستاگرام

 

یکی دیگر از امکاناتی که سایت خرید فالوور اینستاگرام در اختیار کاربران قرار می دهد، امکانات مربوط به برنامه روبیکا است که عبارتند از: لایک، ممبر، فالوور، کامنت و ویو می باشد. صاحبان کسب و کار ها برای استارت یا شروع کار و فعالیت خود در روبیکا نیازمند ممبر برای کانال های خود هستند که سریع ترین و راحت ترین راه برای این کار مراجعه به سایت های معتبر از جمله سایت خرید فالوور اینستاگرام است. سرویس های ارائه شده در این سایت از کیفیت بالایس برخوردار هستند که با کم ترین هزینه و زمان در اختیار شما قرار می گیرند.

سخن پایانی

همانطور که گفته شد سوپر اپلیکیشن روبیکا با داشتن امکانات متنوع و جای دادن چند اپلیکیشن دیگر در خود، جایگزین مناسبی برای برنامه های خارجی بعد از فیلترینگ می باشد که علاوه بر داشتن کسب و کارهای برند، از راه و روش های مختلف می توان از این برنامه کسب درآمد کرد.

همچنین در این برنامه علاوه بر پیام رسان قادر خواهید بود که در بخش ویترین و روبینو به فعالیت و سرگرمی بپردازید.

از لینک های زیر جهت دانلود آخرین نسخه استفاده کنید.

دانلود نسخه آیفون یا وب آپلکیشندانلود از بازار دانلود از مایکت

برای دکستاپ میتوانید از نسخه وب استفاده کنید.

سوالات متداول در زمینه دانلود روبیکا

آیا روبیکا تائید دو مرحله ای دارد؟ چگونه فعال می شود؟

بله. این برنامه نیز ویژگی تایید دو مرحله ای را دارا می باشد. شما می توانید برای فعال کردن این قسمت به تنظیمات روبیکا رفته و بعد از ورود به حریم خصوصی، گزینه تایید دو مرحله ای را انتخاب و فعال کنید.

روبیکا چه نقاط ضعفی دارد؟

در برابر نقاط قوت این برنامه یک سری ضعف ها نظیر: عدم وجود رقابت، کامل نبودن بعضی از بخش های مختلف، نبود اعتماد کافی، کوچیک بودن سایز فونت ها، تبلیغات زیاد و ضعیف بودن بخش تنظیمات وجود دارد.

برنامه روبیکا بر روی چه سیستم هایی قابل نصب است؟

قابلیت نصب این برنامه بر روی سیستم های اندروید، IOS و به دلیل وجود نسخه تحت وب، نصب این برنامه بر روی کامپیوتر نیز امکان پذیر می باشد.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

‫6 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا