دانلود برنامه

دانلود و نصب برنامه لینکدین با لینک مستقیم برای اندروید و آیفون

5/5 - (1124 امتیاز)

دانلود و نصب برنامه لینکدین

همه ما تا به امروز از شبکه‌های اجتماعی گوناگون با رابط‌های کاربری و گرافیکی متفاوتی استفاده کرده‌ایم و تا حدود بسیار زیادی از نحوه عملکرد و کاربرد این نوع از اپلیکیشن‌ها آگاهی داریم؛ اما در عصر کنونی با پیشرفت تکنولوژی، اپلیکیشن‌هایی به وجود آمده‌اند تا بتوانند هرچه بیشتر نیازهای افراد مختلف در سرتاسر جهان را بر طرف کنند. با ما در زمینه دانلود و نصب برنامه لینکدین همراه باشید.

از طرفی باگذشت زمان افراد بیشتری به جمع کاربران اپلیکیشن‌ها و گوشی‌های هوشمند اضافه می‌شوند؛ لذا به جهت اینکه نیاز تمامی کاربران برطرف شود، اپلیکیشن‌های بیشتری به وجود می‌آیند.

لینکدین یکی از اپلیکیشن‌هایی است که از محبوبیت بسیار بالا برخوردار است؛ چراکه در بین کاربردی‌ترین و مهم‌ترین اپلیکیشن‌های دنیا قرار گرفته و نیاز بسیاری از کاربران را برطرف کرده است. دانلود برنامه لینکدین همانند دیگر اپلیکیشن‌ها بوده که می‌توان از پلتفرم‌هایی از جمله پلی‌استور، اپ‌استور و… برای اکثر سیستم‌عامل‌ها مانند اندروید و ios دریافت کرد. در ادامه به بررسی نحوه دانلود اپلیکیشن لینکدین در دو سیستم‌عامل پرطرف‌دار می‌پردازیم.

نحوه دانلود برنامه لینکدین برای اندروید

به جهت دانلود برنامه لینکدین برای گوشی‌های موبایل اندرویدی همانند دیگر برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها باید از طریق پلی‌استور، کافه‌بازار و یا هر پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات مشابه، لینکدین را جستجو کرده و با انتخاب بر روی آیکن این برنامه به صفحه دانلود منتقل شوید که در نهایت با انتخاب گزینه دانلود و نصب می‌توانید از لینکدین استفاده کنید.

نحوه دانلود و نصب برنامه لینکدین برای ios

طریقه دانلود اپلیکیشن‌های موبایلی آن‌چنان تفاوتی با یکدیگر ندارند و در واقع مراحلی که برای اندروید طی شد، در این سیستم‌عامل نیز تقریباً یکسان است. یکی از تفاوت‌های این سیستم‌عامل برای دانلود برنامه لینکدین استفاده از پلتفرم اپ‌استور می‌باشد که متعلق به شرکت اپل و تنها پلتفرم مجاز برای ارائه این خدمات می‌باشد.

شما می‌توانید با جستجوی برنامه لینکدین و انتخاب آن از فهرست موجود، گزینه GET را انتخاب کرده و سپس با استفاده از اثر انگشت خود احراز هویت نمایید تا بعد از آن به‌صورت خودکار شروع به دانلود و نصب برنامه لینکدین نماید.

کاربردها و آپشن‌های برنامه لینکدین

لینکدین یک شبکه اجتماعی فریلنسری می‌باشد که کاربران آن مجموعه‌ای از فریلنسرها با مهارت‌ها و توانایی‌های متفاوت هستند؛ همچنین گروهی از کارفرمایان به‌صورت شخصی و یا شرکتی در لینکدین حضور دارند تا از توانایی فریلنسرها نهایت بهره‌وری را داشته باشند.

در واقع کارفرما و فریلنسر به تبادل مهارت و هزینه در این پلتفرم می‌پردازند. با دانلود این برنامه و استفاده از آن توسط فریلنسرها که با مشکلاتی از جمله کمبود پروژه مواجه بودند، لینکدین توانسته اصلی‌ترین نیاز این گروه را برطرف کند. همچنین کارفرماهایی که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند می‌توانند از مشکلاتی همچون هزینه‌های سرسام‌آور استخدام نیرو جلوگیری کرده و با کمترین هزینه بهترین نیروی متخصص را به‌صورت پروژه‌ای و دورکاری استخدام نمایند.

اکنون در ادامه به معرفی آپشن‌ها و امکاناتی که با دانلود برنامه لینکدین و استفاده از آن در اختیار کاربران گذاشته می‌شود می‌پردازیم.

  • قابلیت پشتیبانی‌کردن از هشتک گذاری
  • امکاناتی نظیر بارگذاری عکس، لایک کردن پست‌ها و کامنت‌گذاری
  • امکان رزومه‌نویسی حرفه‌ای
  • امکان تنظیم پروفایل حرفه‌ای و اختصاصی
  • قابلیت دنبال‌کردن افراد دیگر
  • ایجاد صفحه کاربری اختصاصی
  • قابلیت جستجوکردن افراد و شرکت‌ها و یا گروه‌های شغلی مختلف
  • ایجاد دیوار اختصاصی برای هر کاربر
  • قابلیت دریافت نوتیفیکیشن و اعلانات مرتبط با مهارت‌های هر فرد
  • دارای نسخه رایگان و نسخه پولی
  • قابلت ارسال‌کردن رزومه خود برای کارفرماهای مختلف

نسخه رایگان و پولی برنامه لینکدین چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟

پلن های پرمیوم لینکدین

در واقع با دانلود برنامه لینکدین شما به یک پلتفرم اجتماعی اشتغال محور بسیار کاربردی و مفید دسترسی خواهید داشت.

برای استفاده از لینکدین شما مجاب به پرداخت هزینه نیستید؛ اما اگر یک فریلنسر حرفه‌ای با مهارت‌های بالا هستید، باید بدانید که لینکدین پلن‌های مختلفی برای ارائه خدمات به کاربران خود طراحی و ارائه کرده است؛ لذا کاربران می‌توانند به‌صورت رایگان یا پولی از آن استفاده کنند.

نسخه رایگان لینکدین امکانات کمتری نسبت به نسخه پولی یا همان پریمیوم آن دارد که در ادامه به بررسی و معرفی پلن‌های موجود خواهیم پرداخت.

  • پلن پریمیوم Basic یا همان پلن پایه
  • پلن پریمیوم Premium Learning یا همان پلن آموزشی
  • پلن پریمیوم Career یا همان پلن شغلی
  • پلن پریمیوم Recruiter یا همان پلن استخدام
  • پلن پریمیوم Sales Navigator یا همان پلن ناوبری فروش
  • پلن پریمیوم Business یا همان پلن کسب‌وکار

اگر کاربران بخواهند امکانات بیشتری در اختیار داشته باشند می‌توانند پلن‌های معرفی شده را خریداری و استفاده نمایند که هر کدام مختص افراد با مهارت‌ها و نیازهای شغلی متفاوت می‌باشد. برای اطلاع از جزئیات نسخه‌های پریمیوم می‌توانید به صفحه لینکدین پریمیوم مراجعه کنید.

حرف پایانی…

در این مقاله، شما با دانلود برنامه لینکدین آشنا شدید که برای دو سیستم‌عامل اندروید و IOS به طور مفصل شرح داده شد؛ بنابراین برای ورود به بازار محبوب فریلنسری می‌توانید از لینکدین استفاده کنید. لازم به ذکر است که امکانات و قابلیت‌های معرفی شده در قسمت بالا برای نسخه‌های رایگان بوده و در نسخه‌های پریمیوم به کاربران قابلیت و امکانات بیشتری ارائه می‌شود که علاوه بر امکانات شرح داده شده می‌باشد.

از لینک های زیر جهت دانلود آخرین نسخه استفاده کنید.

دانلود از گوگل پلیدانلود نسخه آیفون یا وب آپلکیشندانلود از بازار دانلود از مایکت

برای دکستاپ میتوانید از نسخه وب استفاده کنید.

 

سؤالات متداول در زمینه دانلود و نصب برنامه لینکدین

آیا برای دانلود برنامه لینکدین ملزم به پرداخت هزینه هستیم؟

خیر. شما می‌توانید به‌صورت رایگان در تمامی سیستم‌عامل‌های موجود برنامه لینکدین را دانلود و نصب نمایید.

آیا برای دانلود برنامه لینکدین نیازمند گوشی موبایل قوی هستیم؟

خیر. برای دانلود برنامه لینکدین درصورتی‌که از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کمپانی سازنده، گوشی موبایل شما را پشتیبانی کند، می‌توانید از برنامه به‌راحتی استفاده کنید.

آیا استفاده از لینکدین به‌صورت دائمی رایگان است یا بعد از مدتی ملزم پرداخت هزینه هستیم؟

تا زمانی که قصد خرید نسخه پریمیوم را نداشته باشید می‌توانید به‌صورت رایگان از اپلیکیشن لینکدین استفاده کنید.

آیا همه می‌توانند در لینکدین عضو شوند؟

بله. همه می‌توانند در لینکدین عضو شده و به تبادل مهارت و دانش فنی بپردازند چرا که برای اکثر مهارت‌ها در این پلتفرم پروژه وجود دارد.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا