اینستاگرامدانلود برنامه

دانلود اینستاگرام جدید برای آیفون و اندروید با لینک مستقیم

5/5 - (1510 امتیاز)

دانلود و نصب اینستاگرام با لینک مستقیم برای اندروید و آیفون

دانلود برنامه اینستاگرام

اینستاگرام از برنامه های اجتماعی در دنیای مجازی است که در طول دهه اخیر روز به روز به محبوبیت و تعداد کاربران آن افزوده شده است. این برنامه تا کنون توانسته در مقایسه با دیگر پیام رسان های شناخته شده در دنیا از محبوبیت بیشتری برخوردار شود. و کاربران زیادی را به خود اختصاص دهد. جهت آموزش دانلود و نصب اینستاگرام با ما همراه باشید.

محبوبیت ویژه اینستاگرام و استقبال مردم و کاربران علاقه مند به فضای مجازی موجب شده است که تا به امروز نسخه های بهتر و پیشرفته تر و با سرعت بیشتری از این برنامه از سوی طراحان آن در اختیار کاربران فعال در این برنامه قرار گرفته و اینستاگرام را ترغیب به افزودن قابلیت های بیشتر و کاربردی تری کند.

به طوری که در هر نسخه بروز رسانی شده از این برنامه شاهد یک یا چند آپشن جدید و منحصر به فرد هستیم.

علت محبوبیت اینستاگرام در بین کاربران مجازی

 

همان طور که ابتدا به آن اشاره کردیم اینستاگرام در بین کاربران خود بسیار محبوب است بطوری که افراد زیادی به داشتن تنها یک صفحه در این برنامه اکتفا نمی کنند و دارای صفحات زیادی در این برنامه هستند.

اینستاگرام توانسته است قابلیت ایجاد پیج ها و صفحات کاری و تجاری را برای کسب درآمد برخی از کاربران علاقه مند به فعالیت های شغلی در خود داشته باشد. این موضوع سبب بالا رفتن تعداد کاربران این برنامه شده است و افراد زیادی در این نرم افزار به فروش و یا معرفی محصولات و توانایی های خود می پردازند.

کاربران زیادی توانسته اند با فعالیت های مداوم و تولید محتوای جذاب خود در دنیای مجازی معروفیت بسیاری به دست آورند. پس می توان دلیل اصلی محبوبیت اینستاگرام را امکان فعالیت های شغلی، هنری و… و معرفی آن به دیگر کاربران و در نهایت کسب درآمد و دیده شدن در دنیای واقعی دانست.

جامع ترین سایت مربوط به اینستاگرام

 

سایت های بسیاری را با جستجو دانلود اینستاگرام در شبکه گوگل می توانید بیابید که درباره اینستاگرام مطالبی را آپلود کرده و در اختیار مخاطبان خود قرار داده اند. ممکن است نتوانید به یک باره پاسخ تمامی سوالات خود را از یک سایت پیدا کنید.

اما اکنون در این مقاله سعی داریم تمامی اطلاعات مربوط به اینستاگرام، از بررسی قابلیت های این برنامه تا نحوه عضویت، فعالیت و دانلود اصلی ترین و جدید ترین نسخه آن را برای شما بازگو کنیم.

آموزش نحوه عضویت در برنامه اینستاگرام

 

در ابتدا و پس از دانلود ورژن جدید اینستاگرام از سایت خرید فالوور اینستاگرام و نصب این برنامه بر روی دستگاه خود، لازم است بر روی آیکون این برنامه ضربه زده و آن را باز کنید و سپس هر یک از مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

۱- در ابتدا این برنامه از شما نام کاربری می خواهد. افزودن نام کاربری برای ساخت اکانت مخصوص شما الزامی است. این نام نباید تکراری باشد زیرا اینستاگرام آن را از شما نمی پذیرد و نمی توانید به مرحله بعد از عضویت در این برنامه بروید.

آموزش نحوه عضویت در برنامه اینستاگرام

۲- در مرحله دوم و پس از نام کاربری، رمز عبور خود را وارد کنید. این رمز باید از ۸ کاراکتر بیشتر بوده و می توانید برای ساخت آن از تمامی کارکتر ها استفاده کنید. فقط دقت داشته باشید که رمز ساده و قابل حدسی را انتخاب نکنید.

آموزش نحوه عضویت در برنامه اینستاگرام 2

۳- در مرحله سوم شماره تلفن خود را در بخش تعیین شده که بصورت یک کادر نمایش داده شده است وارد نمایید. پس از این کار گزینه Next را لمس کنید.

آموزش نحوه عضویت در برنامه اینستاگرام 3

 

۴- پس از ثبت شماره تلفن خود کدی را دریافت می کنید که لازم است این کد را کد امنیتی شما است وارد کنید. Next را بزنید.

آموزش نحوه عضویت در برنامه اینستاگرام 4

۵- در صورتی که هدف شما افزودن ایمیل خود به اینستاگرام است می توانید با انتخاب گزینه افزودن ایمیل این کار را انجام دهید. اکنون به اینستاگرام وارد شده اید.

آموزش نحوه عضویت در برنامه اینستاگرام 5

آموزش استفاده از مهم ترین قابلیت های برنامه اینستاگرام

 

همان طور که می دانید اینستاگرام به سرعت در حال افزودن قابلیت های جدید و گاهی پیچیده به این برنامه است. این قابلیت ها زیاد بوده و برخی از آن ها از ابتدایی ترین و ساده ترین موارد این برنامه هستند که به راحتی قابل استفاده می باشند. پس در این بخش از مقاله سعی در آموزش برخی قابلیت های پیچیده اینستاگرام داریم.

 برخی از مهم ترین این قابلیت ها و روش استفاده از آن ها شامل:

 

_ دسترسی به برخی از قابلیت های پایه این برنامه در سمت راست و با فشار دادن سه نقطه در بالا امکان پذیر است. در این مرحله با فشار دادن گزینه تنظیمات این برنامه به مواردی چون تنظیمات، مشاهده موارد سیو شده، لیست کلوز فرند و… دسترسی دارید.

_ انتخاب گزینه تنظیمات به شما امکان دسترسی به برخی از قابلیت های برنامه چون دسترسی به حریم خصوصی، امکان تغییر گذرواژه، امکان مشاهده دستگاه فعال در برنامه، مشاهده لیست افرادی که از قبل ممکن است مسدود و یا محدود کرده باشید، دنبال کردن دوستان و… را به شما می دهد.

_ پیدا کردن دوستان و افراد دیگر و فالوو کردن آن ها و نیز مشاهده پست هایی که در صفحه خود به اشتراک گذاشته اند به راحتی امکان پذیر است. برای این کار سه نقطه در گوشه سمت راست در بالا را لمس کنید، به تنظیمات بروید و گزینه دنبال کردن دوستان را انتخاب کنید و با انتخاب گزینه فالوو، شخص مورد نظرتان را دنبال کنید.

_ امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با وارد شدن به صفحه چت افرادی که می خواهید با آن ها ارتباط بر قرار کنید امکان پذیر است. این آیکون شبیه به مثلث در بخش بالای صفحه قرار گرفته است.

_ برای استفاده از قابلیت برگزاری لایو و استوری در اینستاگرام لازم است بر روی پروفایل خود در بالا ضربه بزنید و به دوربین دسترسی پیدا کنید. در این قسمت در پایین به خوبی گزینه لایو قابل مشاهده است. برای ایجاد استوری نیز می توانید با استفاده از افکت های این برنامه و یا ورود به گالری و دسترسی به دوربین در همین بخش از آن استفاده کنید.

معرفی مشاغل و کسب درآمد در اینستاگرام

 

مهم ترین دلیل محبوبیت اینستاگرام را علاوه بر جنبه سرگرمی، یاد گیری و آموزش رایگان می توان کسب شهرت و درآمد دانست. افراد زیادی را می شناسیم که با ساخت اکانت و پیج های کاری در حرفه خود پیشرفت چشمگیری داشته و از این راه محصولات و استعداد خود را به افراد زیادی معرفی کرده اند‌. این موضوع سبب شده تا از طریق برنامه اینستاگرام به فروش و درآمد بالا برسند. پیج های کاری انبوهی در اینستاگرام به صورت بی وقفه فعالیت دارند.

از لینک های زیر جهت دانلود آخرین نسخه استفاده کنید.

دانلود از گوگل پلیدانلود نسخه آیفون یا وب آپلکیشندانلود از بازار دانلود از مایکت

برای دکستاپ میتوانید از نسخه وب استفاده کنید.

 

سوالات متداول در زمینه دانلود و نصب اینستاگرام

جدید ترین نسخه اینستاگرام را از کدام سایت دانلود کنیم؟

برای دانلود جدید ترین نسخه این برنامه سایت خرید فالوور اینستاگرام را پیشنهاد می کنیم.

اینستاگرام در بروز ترین نسخه خود چه قابلیتی را ارائه کرده است؟

این برنامه در بروز ترین ورژن خود، کیفیت استفاده از قابلیت های خود را بیش از پیش افزایش داده است.

مهم ترین ترین قابلیت های برنامه اینستاگرام کدام است؟

این برنامه قابلیت های مهم زیادی دارد که آن را از رسانه های اجتماعی و پیام رسان های معمولی مجزا می کند. برخی از این قابلیت ها شامل: آموزش، کسب درآمد، کیفیت برقراری تماس به صورت صوتی، تصویری به صورت تکی و گروهی در همه نقاط دنیا و… می باشد.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا