دانلود برنامه

دانلود و نصب ایتا با لینک مستقیم برای اندروید و آیفون

5/5 - (1377 امتیاز)

دانلود و نصب ایتا با لینک مستقیم

ایتا، یکی از اپلیکیشن های ایرانی می باشد که در اواسط سال ۱۳۹۶ توسط شرکت اندیشه یاوران تمدن امروز ساخته و راه اندازی شد و اسم این اپلیکیشن نیز از حروف اول این شرکت برداشته شده است. جهت آموزش دانلود و نصب ایتا با ما همراه باشید.

کاربران برنامه های اجتماعی بعد از رو به رو شدن با فیلترینگ به سمت این شبکه اجتماعی جذب شده و شروع به فعالیت کردند. شما در این پیام رسان قادر خواهید بود که با دوستان خود به راحتی ارتباط برقرار کرده و فایل های دلخواه خود را با سرعت نسبتا بالایی نسبت به دیگر برنامه ها، به اشتراک بگذارید.

خدمات و مزیت های ارائه شده توسط ایتا

اپلیکیشن ایتا علاوه بر سرعت بالایی که در نشر پیام، فایل و رسانه ها دارد، دارای ویژگی و نقاط مثبت زیادی می باشد که در اینجا به توضیح تعدادی از آن ها پرداخته ایم:

 

  1. برنامه ایتا دارای دستیار هوشمند به نام ایتایار می باشد که می تواند به شما برای صرفه جویی کردن در زمان، مدیریت کانال یا گروه خود و دیگر فعالیت ها کمک کند. این دستیار هوشمند را می توانید از آدرس ir مورد استفاده قرار دهید.

 

  1. از دیگر خدمات ایتا می توان به رابط کاربری آشنا اشاره کرد. محیط این برنامه به گونه ای طراحی شده است که کاربران می توانند به راحتی با این نرم افزار مانوس شده و از فعالیت خود لذت ببرند.

 

  1. ایجاد کانال ها و گروه های اجتماعی به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند با افراد دور و نزدیک خود ارتباط برقرار کنند و فایل و رسانه های خود را با سرعت بالایی علاوه بر چت های خصوصی در کانال و گروه های تاسیس شده منتشر کنند که این ویژگی باعث محبوبیت بیشتر ایتا در برابر دیگر پیام رسان های داخلی شده است. همچنین محدودیت ۵۰۰۰ نفری برای عضویت در کانال و گروه های ایتا وجود دارد.

 

  1. نرم افزار ایتا به دلیل سبک بودن قابل نصب بر روی تمام گوشی های دارای سیستم قوی و ضعیف، می باشد. کابران دارای گوشی اندروید و IOS می توانند از سایت های اختصاصی و یا فروشگاه های تلفن خود، نسخه های مورد نظر را دانلود و نصب نمایند و همچنین قادر خواهند بود که از نسخه های وب و PWA را از طریق گوگل یا کروم مورد استفاده قرار دهند.

 

  1. از آن جایی که بیشترین میزان اینترنت در پیام رسان و شبکه های اجتماعی مصرف می شود، لذا استفاده از برنامه ایتا باعث صرفه جویی در مصرف اینترنت خواهد شد.

 

  1. ایتا نسبت به دیگر اپلیکیشن ها می تواند به سازمان های خرد و کلان برای انتشار اطلاعات و پیام های مورد نیاز خود کمک کند و همچنین به کانال هایی که توسط اشخاص حقیقی و حقوقی اداره می شوند خدمات و امکانات ویژه ای را ارائه دهد.

معایب پیام رسان ایتا

معایب پیام رسان ایتا

پلتفرم ایتا مانند دیگر اپلیکیشن های داخلی و خارجی علاوه بر مزیت ها و ویژگی های مثبتی که دارا می باشد، معایبی نیز دارد که عبارتند از:

  • عدم وجود سکرت چت
  • نداشتن قابلیت تماس صوتی و تصویری
  • تبلیغات ثابت و همیشگی
  • هشتگ هایی برای افراد خاص

امنیت پیام رسان ایتا

یکی از موضوعات و سوال هایی که کاربران قبل از نصب برنامه ها می پرسند راجع به امنیت اپلیکیشن ها می باشد که آیا این برنامه امن است یا خیر؟ در جواب به این موضوع می توان گفت که تمامی پیام رسان های داخلی از جمله ایتا برای کاربران خود بیش از ۹۵ درصد امنیت را تضمین می کنند.

در برابر گفته ها و شایعاتی که برای اپلیکیشن های داخلی وجود دارد نیز می توان گفت که پیام رسان های خارجی عاری از ایراد نبوده و قطعا اشکالاتی پیرامون تمامی پیام رسان ها اعم از داخلی و خارجی وجود دارد. طبق آمار های موجود، در امنیت پیام رسان ایتا مواردی همچون:

پروتکل Mtproto، رمزنگاری ۲۰۴۸ RSA و رمزنگاری AES  سیمتریک ۲۵۶ بیتی به کار گرفته شده است.

کسب و کار در ایتا

همانطور که گفته شد اپلیکیشن ایتا به دلیل این که شباهت زیادی به تلگرام و کاربرد های آن دارد، فضای مناسبی برای راه اندازی کسب و کار می باشد.

صاحبان کسب و کار های متفاوت می توانند برای ادامه درآمد زایی خود در ایتا، کانال و گروه هایی مناسب کسب و کار خود تاسیس کرده و به فعالیت فروش و جذب مشتری بپردازند.

این کاربران می توانند برای بالا بردن اعضای کانال و افزایش اعتبارشان در مقابل مخاطبین به خرید ممبر از سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کرده و از سرویس های واقعی و با کیفیت این سایت با پرداخت حداقل هزینه، استفاده کنند.

سایت خرید فالوور اینستاگرام

 

یکی از سایت های معتبر که خدمات و سرویس های متفاوتی از جمله: ممبر، فالوور، ویو، لایک و … برای تمامی پلتفرم های داخلی و خارجی ارائه می دهد، سایت خرید فالوور اینستاگرام می باشد.

سرویس های موجود در این سایت از کیفیت و مطلوبیت بالایی برخوردار می باشد که شما می توانید برای شروع کسب و کار خود در اپلیکیشن ایتا و بالا بردن اعتبار کانال تان از سایت خرید فالوور اینستاگرام، ممبر مورد نیاز خود را بخرید.

ممبر های خریداری شده از این سایت حداقل ریزش را دارند که آن هم به مطالب منتشر شده توسط شما بستگی دارد. بنابراین بعد از خرید سرویس مورد نظر کافی است مطالب و محتوای جذابی را برای مخاطبین خود به اشتراک بگذارید.

دانلود و نصب ایتا

 

نکته جالب تر اینجاست که شما عزیزان می توانید جهت دانلود و نصب ایتا از سایت خرید فالوور اینستاگرام کمک بگیرید. برای این کار کافیست روی لینک زیر کلیک کنید تا اپ ایتا را روی تلفن همراه خود داشته باشید.

از لینک های زیر جهت دانلود آخرین نسخه استفاده کنید.

دانلود از گوگل پلیدانلود نسخه آیفون یا وب آپلکیشندانلود از بازار دانلود از مایکت

برای دکستاپ میتوانید از نسخه وب استفاده کنید.

 

سخن نهایی

اپلیکیشن ایتا نرم افزار مناسبی به جای تلگرام در زمان فیلترینگ محسوب می شود که در صف رقبای این برنامه قرار گرفته است. نکته قابل توجه دیگری وجود دارد که آن هم دسترسی و نصب  آسان و ساده این برنامه نسبت به سایر اپلیکیشن ها می باشد. همچنین این برنامه فضایی برای صاحبان کسب و کار طراحی کرده است که با خیال راحت بتوانند به درآمد زایی مشغول شوند و مشتریان زیادی را جذب کنند.

سوالات متداول در زمینه دانلود و نصب ایتا

 

پیام رسان ایتا برای چه افرادی قابل استفاده می باشد؟

این پیام رسان برای همه کسانی که می خواهند با سرعت و اینترنت کم با دوستان خود در ارتباط باشند، مناسب و قابل استفاده می باشد.

در ایتا برای چه کسانی می توانیم پیام ارسال کنیم؟

کاربران می توانند از طریق شماره تلفن و نام کاربری که همان یوزرنیم می باشد با دیگران ارتباط برقرار کنند.

گروه های تاسیس شده در ایتا دارای چه امکاناتی می باشند؟

از جمله ویژگی های گروه های ایتا می توان به موارد زیر اشاره کرد:جست و جو کردن در پیام ها, توانایی پین کردن پیام ها, در ابر گروه ها, اشتراک گذاری فایل ها, داشتن اعلان های هوشمند و کارآ

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا