کلاب هاوس

نحوه برگرداندن اکانت کلاب هاوس Clubhouse آموزش گام به گام

5/5 - (1198 امتیاز)

نحوه برگرداندن اکانت کلاب هاوس

برگرداندن اکانت کلاب هاوس: Clubhouse، یک شبکه اجتماعی نسبتا جدید است که به کاربران این امکان را می‌ دهد تا از طریق صحبت صوتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

به دلیل جدید بودن این شبکه، مدیران آن در تلاش هستند تا قوانین امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران را بهبود بخشند. در حال حاضر، راهکار هایی برای جلوگیری از مزاحمت در Clubhouse وجود دارد.

در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام، آموزش کاملی درباره نحوه برگرداندن اکانت کلاب هاوس، ریپورت کردن، رفع بلاک و بلاک کاربران در Clubhouse را ارائه خواهیم داد.

برای خرید فالوور کلاب هاوس روس لینک زیر کلیک کنید.

نحوه برگرداندن اکانت کلاب هاوس

برای بازیابی یا برگرداندن اکانت کلاب هاوس Clubhouse خود، می توانید این مراحل را دنبال کنید:

1- اپلیکیشن Clubhouse را باز کنید.چگونه اکانت کلاب هاوس برگردانیم

2- در صفحه ورود، روی “رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟” ضربه بزنید.

3- در مرحله بعد از شما خواسته می شود شماره تلفن یا ایمیل مرتبط با حساب کلاب هاوس خود را وارد کنید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات صحیح را وارد کنید.چگونه اکانت کلاب هاوس برگردانیم

4- سپس یک کد تایید به شماره تلفن یا ایمیلی که ارائه کرده اید ارسال می شود. این کد را در برنامه وارد کنید.

5- هنگامی که کد را با موفقیت وارد کردید، از شما خواسته می شود رمز عبور خود را بازنشانی کنید. یک رمز عبور قوی و مطمئن انتخاب کنید و آن را تأیید کنید.چگونه اکانت کلاب هاوس برگردانیم

6- پس از بازنشانی رمز عبور، باید بتوانید با رمز عبور جدید وارد حساب Clubhouse خود شوید.چگونه اکانت کلاب هاوس برگردانیم

اگر هنوز در بازیابی حساب خود مشکل دارید، می توانید برای دریافت کمک بیشتر، با پشتیبانی سایت خرید فالوور اینستاگرام تماس بگیرید.

به خاطر داشته باشید که مراحل و گزینه‌ ها ممکن است در طول زمان تغییر کنند، بنابراین همیشه ایده خوبی است که بخش راهنمای برنامه یا وبسایت رسمی Clubhouse را برای بروزترین اطلاعات در مورد بازیابی حساب بررسی کنید.

نحوه بلاک و آنبلاک در برنامه کلاب هاوس

برای بلاک کردن کاربر مورد نظرتان در Clubhouse، ابتدا وارد این برنامه شوید. سپس به بالای صفحه نگاه کنید و روی آیکون جستجوی در بالا سمت چپ صفحه کلیک کنید.

سپس می توانید آیدی شخص را در بخش جستجو وارد کنید. همچنین می توانید از فالوورهای خود یا از یک روم که عضو هستید، افراد را پیدا کنید. وقتی پروفایل شخص را پیدا کردید، بر روی آن کلیک کنید و از منوی باز شده گزینه بلاک کردن را انتخاب کنید. 

اگر شما به عنوان مدیر یک روم در Clubhouse فعالیت می‌ کنید، می‌ توانید کاربران را در این بخش نیز بلاک کنید. برای این کار، روی پروفایل شخص در روم کلیک کنید و چند لحظه نگه دارید.

سپس یک منو باز خواهد شد که شامل گزینه بلاک کردن است. با انتخاب این گزینه، کاربر مورد نظر بلاک خواهد شد. این روش به شما امکان این را می‌‌‌ دهد که به عنوان مدیر روم، به سادگی کاربرانی را که ایجاد مزاحمت می‌ کنند یا قوانین مربوط به روم را نقض می کنند، بلاک کنید.

برای رفع بلاک در Clubhouse، ابتدا وارد پروفایل شخصی که بلاک شده‌ اید شوید. سپس روی منوی سه نقطه‌ ای که در بالا سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید.

در منوی باز شده، گزینه unblock را انتخاب کنید. با کلیک بر روی این دکمه و تأیید گزینه unblock، شخص از بلاک خارج می‌ شود. با انجام این فرآیند، امکان مکالمه و تعامل با شخص مورد نظر را دوباره خواهید داشت.

ریپورت و مسدودیت در کلاب هاوس

در کلاب هاوس، علاوه بر بلاک پروفایل، می‌ توانید از گزینه ریپورت نیز استفاده کنید. برای این کار، به پروفایل شخص مورد نظر خود بروید و روی منوی سه نقطه‌ ای در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید.

سپس Report an Incident‌ را انتخاب کنید. در صفحه بعدی، باید دلیل ریپورت نمودن را درج کنید. می توانید ایمیل و سایر جزئیات مربوط به موضوع را وارد کنید.

همچنین در صورت تمایل، می‌ توانید تصویری که مرتبط با موضوع ریپورت است را نیز ارسال کنید. به عنوان مثال اگر شخصی به شما توهین کرده است، می‌ توانید اسکرین‌ شاتی از این توهین را گرفته و ارسال کنید. در نهایت با کلیک بر روی Submit Report، گزارش ریپورت ارسال خواهد شد.

برای اینکه‌ نتیجه بهتری در این‌ راه از آن شما شود، بهتر است ریپورت را در زمانی که گفتگو در حال انجام است انجام دهید. به این ترتیب، در صورتی که فرد مورد نظر در جریان گفتگو توهینی کرده باشد، شما می‌ توانید مدارک مورد نظر را در اختیار مسئولین قرار دهید و آنها می توانند اینگونه موضوع را بررسی کنند. 

در صورت بسته شدن روم و پایان گفتگو، دسترسی به صوت‌ ها و مدارک مورد نظر نبوده و امکان بررسی آنها وجود ندارد. بنابراین بهتر است در زمان گفتگو ریپورت را انجام داده تا مدارک موجود را در دسترس داشته باشید.

چگونه متوجه مسدود شدن در کلاب هاوس شویم؟

در کلاب هاوس وقتی شخصی شما را بلاک می‌ کند، شما نمی‌ توانید دریافت کننده بلاک را تشخیص دهید. همچنین هیچ پیام یا اعلانی دریافت نخواهید کرد که شما بلاک شده‌‌ اید.

وقتی شما بلاک می‌ شوید، قادر به ورود به اتاقی که توسط فرد بلاک کننده ساخته شده است نیستید. همچنین شما قادر به ورود به اتاقی که فرد بلاک کننده در آن گوینده یا مدیر است نخواهید بود. به عبارت دیگر با بلاک شدن یک فرد، دسترسی شما به اتاق‌ های مرتبط با آن فرد قطع می‌‌ شود.

اما اگر هر دو، یعنی شما و شخص دیگری که بلاک کرده‌ اید به یک اتاق عضو باشید و آن شخص گوینده یا مدیر نباشد، شما هر دو می‌‌ توانید به همان اتاق وارد شوید. اما در صورتی که شخص بلاک شده در آن اتاق گوینده باشد، شما دریافت کننده راه‌ هایی را درباره ورود به آن اتاق دریافت خواهید کرد.

در صورتی که شما و دریافت کننده هر دو شنونده باشید، هیچ اعلانی دریافت نمی کنید. در حال حاضر در کلاب هاوس، قابلیت ایجاد لیست بلاک وجود ندارد.

به عبارت دیگر شما نمی‌ توانید لیست افرادی که شما آنها را بلاک کرده‌ اید را مشاهده کنید. این بدان معناست که شما نمی‌ توانید به صورت مستقیم لیستی از افرادی که شما آنها را بلاک کرده‌ اید را داشته باشید یا مشاهده کنید. 

نکاتی که باید در مورد مسدودیت در کلاب هاوس بدانید

1- در کلاب هاوس، امکان بلاک و آنبلاک کاربران وجود دارد. اگر در کنار پروفایل شخصی یک علامت تعجب یا Black Shield را مشاهده کنید، بدین معنی است که آن کاربر توسط برخی افرادی که شما فالو کرده‌ اید یا آنها شما را فالو کرده‌ اند، بلاک شده است. شما می‌ توانید با توجه به این اطلاعات، درباره فالو کردن یا حذف فالو شدن این شخص تصمیم بگیرید.

2- اگر شما سازنده یک اتاق هستید، دارای قدرت کنترل بر روی حرف زدن و فقط شنونده بودن افراد در اتاق خواهید بود. شما می‌ توانید کاربری را برای مدت نامحدود Mute کنید؛ به این صورت که او می‌ تواند در اتاق حضور داشته باشد و به گفتگو گوش کند، اما نمی‌ تواند هیچ چیزی بگوید.

3- کاربران می ‌توانند شخصی را که برایشان دعوتنامه ارسال کرده‌ اند نیز بلاک کنند، اما عبارت Nominated by  از پروفایل آن فرد حذف نمی‌ شود.

کلام‌ پایانی

برای رفع مسدودیت در کلاب هاوس، شما باید با مدیر یا کاربری که شما را مسدود کرده است تماس بگیرید و از او درخواست کنید تا بلاک شما را بردارد.

شما می‌ توانید از طریق پیام خصوصی یا ابزارهای ارتباطی دیگری، این درخواست را به او ارسال کنید. در صورت عدم توانایی در ارتباط با فرد مسئول برای رفع مسدودیت، می‌ توانید به پشتیبانی کلاب هاوس مراجعه کنید و درخواست خود را به آنها ارسال کنید. آنها ممکن است شما را در فرایند رفع مسدودیت راهنمایی کنند و کمک کنند.

لطفا توجه داشته باشید که قابلیت رفع مسدودیت در کلاب هاوس ممکن است بسته به قوانین و سیاست‌ های مربوطه و همچنین توافق نامه‌ های کاربری مختلف، متفاوت باشد.

بنابراین بهتر است به قوانین و دستورالعمل‌ های رسمی کلاب هاوس مراجعه کنید یا با پشتیبانی آنها تماس بگیرید تا دقیقاً درباره فرایند و شرایط رفع مسدودیت اطلاعات دقیقتری دریافت کنید.

در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال، می توانید با کارشناسان سایت خرید فالوور اینستاگرام، از طریق شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول در زمینه برگرداندن اکانت کلاب هاوس

کلاب هاوس چیست؟

کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی نسبتا جدید است که به کاربران این امکان را می‌ دهد تا از طریق صحبت صوتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

چگونه میتوان از مزاحمت کاربران در کلاب هاوس جلوگیری کرد؟

برای این امر شما می توانید کاربر مورد نظر را از طریق قابلیت بلاک، مسدود‌ کنید.

بلاک کردن در کلاب هاوس به چه معناست؟

بلاک کردن یا ریپورت کردن، دو راه‌ حل ساده و ابتدایی است که تقریبا در همه شبکه‌ های اجتماعی وجود دارد. کلاب هاوس نیز این امکان را به کاربران خود ارائه می‌ دهد تا از مزاحمت ‌ها جلوگیری کنند.

نحوه رفع بلاک ‌کردن در کلاب هاوس چگونه است؟

برای رفع بلاک در Clubhouse، ابتدا وارد پروفایل شخصی که بلاک شده ‌اید شوید. سپس روی منوی سه نقطه‌ ای که در بالا سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید. در منوی باز شده، گزینه unblock را انتخاب کنید.

آیا میتوان در کلاب هاوس شخص ارسال کننده، دعوت نامه را بلاک کرد؟

کاربران می‌ توانند شخصی را که برایشان دعوتنامه ارسال کرده‌ اند را نیز بلاک کنند، اما عبارت Nominated by از پروفایل آن فرد حذف نمی ‌شود.

قابلیت mute در کلاب هاوس به چه معناست؟

شما می‌ توانید کاربری را برای مدت نامحدود Mute کنید، به این صورت که او می ‌تواند در اتاق حضور داشته باشد و به گفتگو گوش کند، اما نمی ‌تواند هیچ چیزی بگوید.

علامت تعجب در کنار نام کاربری شخص در کلاب هاوس به چه معناست؟

یعنی اینکه آن کاربر توسط برخی افرادی که شما فالو کرده ‌اید یا آنها شما را فالو کرده‌ اند، بلاک شده است.

چگونه حساب خود را در کلاب هاوس برگردانیم؟

برای بازیابی حساب کلاب هاوس، می توانید مراحلی که در این مقاله گفته شد را انجام دهید.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا