اینستاگرامترفند های اینستاگرامی

جذب فالوور اینستاگرام با آموزش 10 روش ساده و کاملا تضمینی

5/5 - (1196 امتیاز)

جذب فالوور اینستاگرام با 10 روش ساده

اینستاگرام یکی از بزرگترین پلتفرم های آنلاین است که بستری برای راه اندازی و پیشرفت در کسب و کارهای مختلف را ایجاد کرده است.

تنها راه برای موفقیت و رشد در این پلتفرم افزایش تعداد فالوور می باشد؛ اگر شما هم مثل بسیاری از افراد دغدغه افزایش فالوور را دارید باید بدانید برای رسیدن به آن رعایت یک سری اصول مهم ضروری است.

در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام سعی خواهیم کرد درباره بهترین و ساده ترین روش های جذب فالوور صحبت کنیم؛ اگر می خواهید در این باره اطلاعات بیشتری کسب کنید در ادامه با ما همراه باشید.

موثرترین روش های جذب فالوور اینستاگرام

 به جرات می توان گفت، اگر برای صفحه ای که قرار است در اینستاگرام پیاده سازی کنید، برنامه از پیش تعریف شده ای داشته باشید، با موفقیت جذب فالوور داشته و قطعا به کسب درآمد خواهید رسید.

روش های طبیعی فراوانی وجود دارند که می توانند به شما در افزایش تعداد فالوور کمک کنند؛ با پیگیری منظم این روش های ساده و تظمینی که هزاران بار توسط بلاگرها و فعالان صفحات مجازی امتحان شده اند می توانید به تعداد بالای فالوور  و رشد و موفقیت در این زمینه برسید.

در این مقاله به تعداد 10 مورد از بهترین روش های افزایش فالوور می پردازیم:

موثرترین روش های جذب فالوور اینستاگرام

1- بهبود محتوا

معمولا کسانی که در اول راه هستند و درآمد چندانی ندارند، بهتر است برای افزایش فالوور از طریق بهبود محتوا در اینستاگرام کمک بگیرند. طبق گفته اینستاگرام، دو سوم بازدید از پیج ها از سوی افرادی انجام می شود که آن کسب و کار را دنبال نمی کنند. پس ایجاد یک حساب کاربری موثر با محتوای جذاب به شما کمک می کند تا بسیاری از افراد غیر فالوور را به دنبال کننده های درگیر تبدیل کنید. 

2- نام کاربری بهینه شده

اولین قدم در جذب فالوور نامی است که شما برای صفحه خود انتخاب می کنید. سعی کنید از نامی استفاده کنید که تا حدود زیادی مرتبط با کسب و کار شما باشد. در واقع وقتی کاربران اینستاگرام برای کشف حساب‌ های جدید در حوزه‌ های مورد علاقه خود جستجو می‌ کنند، یکی از راه‌ های جذب آنها از طریق نام کاربری و نام بهینه ‌سازی شده است. نام کاربری کمک می کند تا در جستجوی اینستاگرام رتبه بالایی داشته باشد و خیلی بهتر دیده شوید.

3- بیوگرافی توصیفی

کسب و کار شما چه می کند؟ چه ارزشی برای مخاطبانتان قائل هستید؟ چه محصول یا خدماتی ارائه می کنید؟ اینها بیشتر سوالاتی هستند که یک حساب کاربری موفق در بیو خود به آنها پاسخ می دهد. در واقع بیوی پیج شما، حوزه کاری شما را توصیف می کند و به مخاطب میفهماند که قرار است از این پیج چه چیزی دریافت کند.

4- عکس پروفایل

هر زمان که به پروفایل اینستاگرام مراجعه میکنید، قسمت مهمی که توجه شما را به خود جلب می کند، عکس پروفایل است. برای اکثر کسب و کارها، معمولاً لوگوی برند آنها برای عکس نمایه کافی است. اگر اکانت اینستاگرام نشان دهنده یک برند شخصی باشد، معمولاً یک تصویر از صاحب حساب کفایت می کند.

5-زیبایی شناسی

با توجه به این که اینستاگرام یک شبکه رسانه اجتماعی بصری است، زیبایی ظاهر در آن بسیار مهم است. می توان گفت یکی از نشانه های یک حساب کاربری موفق در اینستاگرام، تم زیبا است؛ هنگامی که کاربران از یک صفحه اینستاگرام با تم زیبا بازدید می کنند، این اصرار وجود دارد که برای مشاهده موارد بیشتر، صفحه را به پایین تر بروند.

این کار باعث می شود تا کاربران برای مدت طولانی تری در نمایه شما باقی بمانند و شانس اینکه پیج شما را فالو کنند افزایش می یابد. 

موثرترین روش های جذب فالوور اینستاگرام 2

6- پست گذاری در زمان های مشخص

برای هر حساب تجاری اینستاگرام، مخاطبان منتظر محتوای عالی هستند. یک حساب کاربری تنها زمانی موفق است که محتوایی پست کند که مخاطب خود را با آن درگیر کند. بعلاوه، مهم است که این کار در زمان های ثابتی انجام شود. این موضوع تضمین می کند که مخاطبانتان در زمان های خاص منتظر محتوای شما هستند.

7- تصاویر و فیلم ها را با کیفیت بالا ارسال کنید

یک قانون نانوشته برای اینستاگرام وجود دارد، به خصوص اگر کسب و کاری دارید، و آن این است: اگر چیزی عالی برای ارسال ندارید، بهتر است اصلا پست نکنید؛ چرا که اینستاگرام تنها تصاویر و ویدیوهای باکیفیت حساب شما را متمایز می کند و به بقیه نشان می دهد.

8- از هشتگ های مناسب استفاده کنید

اگر به درستی از هشتگ ها استفاده کنید، راه بسیار خوبی برای دسته بندی پست های اینستاگرام شما خواهد بود. موفق ترین اکانت های اینستاگرام که فالوورهای بسیاری هم دارند از هشتگ های مناسب برای پست های خود استفاده می کنند.

9- از هایلایت های استوری اینستاگرام استفاده کنید

گاهی اوقات، برخی ویدیوها یا تصاویری که در استوری اینستاگرام خود آپلود می کنید، آرزو دارید که برای همیشه زنده بمانند و مخاطبین مختلف بتوانند آنها را ببینند. هایلایت استوری اینستاگرام به همین منظور طراحی شده است و شما می توانید استوری های برجسته خود را در این قسمت ذخیره کنید.

10- با فالوورها تعامل داشته باشید

حساب های موفق اینستاگرام راه هایی برای تعامل با کاربران خود پیدا می کنند. از جمله می توان به قرار دادن باکس و طرح سوال اشاره کرد. شما حتی می توانید از مخاطبانتان در مورد یک موضوع خاص، نظر بخواهید. مواردی از این دست به مخاطب شما می فهماند که برایش ارزش قائل هستید و صرفاً او را برای کسب درآمد نمی خواهید.  

دوستان درباره تمام ده روشی که درباره اش به شما قول داده بودیم صحبت کردیم؛ شما می توانید با کمک این روش ها فالوورهای واقعی در تعداد زیاد را به پیجتان جذب کنید. 

روش های گفته شده توسط افراد بسیاری در اینستاگرام امتحان شده اند و مشخص شده است که این روش ها کاملا موثر هستند.

اگر زمان، هزینه و انرژی بالایی دارید می توانید با صبر و حوصله از این روش ها استفاده کرده و به فالوورهای بالا برسید اما اگر زمان برای شما مهم است و می خواهید بدون اتلاف هزینه، زمان و انرژی به تعداد فالوورهای بالا برسید؛ می توانید از گزینه خرید فالوور استفاده کنید و تمام این مسیر را در مدت زمان بسیار کوتاه تری بپیمایید.

جذب فالوور اینستاگرام با خرید فالوور

یکی دیگر از راه های جذب فالوور، خرید فالوور ایرانی اینستاگرام از سایت های ارائه دهنده است. شما در ازای تعداد فالوری که مدنظر دارید، بسته ای را از سایت خریداری می کنید و هزینه ای را بابت آن پرداخت می کنید. در نهایت هم تعداد فالوور های خریداری شده بر روی پیج شما فعال خواهند شد. فقط نکته قابل توجه این که، حتما از سایت های مطمئن نسبت به خرید اقدام کنید. سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از همین سایت های مطمئن در زمینه خرید فالوور است که می توانید با اطمینان و خیال راحت از آن خرید انجام دهید.

کلام پایانی

جذب فالوور در یک اکانت تجاری موفق برای دستیابی به مخاطبان هدف و ایده آل در اینستاگرام حیاتی است؛ برای رسیدن به این هدف نیاز است که مسیرهای اصولی را طی نمایید.

اگر تازه کار هستید می توانید بیشتر روی محتوای پیج تان تمرکز کنید و با رعایت قوانین و آشنایی با الگوریتم های اینستاگرام، فالوورهای خود را افزایش دهید. اگر در نیمه راه هستید و قصد پیشرفت در کارتان را دارید، علاوه بر تمرکز بر روی محتوای صفحه تان، می توانید از راه های پولی مثل خرید فالوور کمک بگیرید.

برای خرید مطمئن می توانید از سایت خرید فالوور اینستاگرام استفاده کنید. ما بهترین بسته ها را با قیمت های معقول به شما ارائه خواهیم کرد که برای فعال کردن شان به هیچ عنوان از شما رمز عبوری نمی خواهیم. علاوه بر آن، به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما مشتریان عزیز هستیم و در صورت بروز مشکل، می توانید با کارشناسان تماس حاصل کنید تا به سرعت به رفع آن رسیدگی کنند؛ با ما بهترین ها را تجربه کنید.

سوالات متداول جذب فالوور اینستاگرام

چرا داشتن تعداد زیاد فالوور مهم است؟

اگر تعداد زیاد فالوور به خصوص در اکانت های تجاری داشته باشید، می توانید بیشتر فروش داشته باشید و به درآمد بالاتری برسید.

نحوه جذب فالوور در اینستاگرام به چه صورت است؟

روش طبیعی و رایگان برای افزایش فالوور از طریق بهبود محتوا بوده و روش پولی از طریق خرید فالوور می باشد.

مهمترین اصل در افزایش فالوور به صورت رایگان چیست؟

شاید باورتان نشود ولی اولین اصل در افزایش تعداد فالوور، انتخاب نام و بیوی مناسب برای پیج است.

راه های رایج برای تعامل با مخاطبان چیست؟

هیچ گاه مخاطبانتان را تنها برای کسب درآمد نخواهید، بلکه برای آنها ارزش قائل باشید و از راه های مختلف با آنها تعامل داشته باشید. مثلا اگر سوالی ذهنتان را درگیر کرده و جواب آن را نمی دانید، با قرار دادن باکس سوال، نظرخواهی کنید. 

راه های رسیدن به تعداد زیاد فالوور در مدت کوتاه چیست؟

سریع ترین راه برای رسیدن تعداد زیاد فالوور در مدت زمان کوتاه خرید فالوور از سایت های معتبری همچون سایت خرید فالوور اینستاگرام است و بس!

آیا خرید فالوور از سایت خرید فالوور اینستاگرام امن است؟

بله. خرید از ما از طریق درگاه امن اینترنتی صورت می گیرد. همچنین در پروسه خرید ما به هیچ عنوان رمز عبور از شما نمی خواهیم.

آیا بلافاصله بعد از خرید فالوور از سایت خرید فالوور اینستاگرام ، بسته بر روی پیج فعال خواهد شد؟

بله. در مدت زمان خیلی کوتاه بعد از خرید بسته های فالوور، تعداد فالوورهای شما افزایش خواهد یافت.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا